helvetin postinjakaja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pienenhetken

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
17 073
0
36
|O |O |O
rikko mun puhelimen v*ttu!!! |O |O |O

mulla oli eilen illalla tippunu puhelin tohon omalle pihalle (joo oma vika :kieh: ) ja sitte se *piiiiiiiip* postinjakaja taas käänty just tossa meijän pihalla sillä autollansa ja tietty ajo sen puhelimen päälle! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja mammaks:
No ei postinjakajilla todellakaan ole aikaa kytätä jotain puhelimia lumen seasta. Ei pahalla...

no mutta sen ei tarttis ajaa meidän pihalle! ku se vois kääntää sen autonsa tossa ihan parin metrin päässä,tiellä,muttakun sen pitää aina päästä just tohon meijän pihalle :headwall: tai kävis vaikka välillä naapurin pihalla :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja luulija:
luulen että ei ois toiminu muutenkaan enään viime yönä käsittääkseni koko maassa ollut pakkasta ja lunta sadellut

joo mutta se oli päällä vielä aamulla :/ huomas vaan että autolla ajettu yli ja näyttö rikki...huomas sieltä näytön ihan reunoilta että päällä on ja kello toimii...mutta ei sillä enään mitään tee...

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
o-ou... mut ei ehkä pelkästään postipaten vika.. :whistle: :hug:

no ei oo ei,mutta se toimis vielä jos se ois kääntäny autonsa tossa parin metrin päässä,tiellä... harmittaa :(

no harmittaa tietysti,
saat kaikki sympatiani :hug:
tai jos sen rengas olis menny 5senttiä toisesta kohdasta... :(
mitäs nyt sitten?

Alkuperäinen kirjoittaja just:
voi nyt hyvänen aika...
anteeks vaan mutta pienet on sulla murheet jos yks kännykän hajoominen ottaa noin koville.

eikö ookki kiva ettei oo tän suurempia murheita? :)
mua kyllä ihan oikeesti tympäsee toi puhelin...nyt jos mulle tai lapsille sattuu jotain niin en pääse soittamaan kellekään... :|

mua kyllä ihan oikeesti tympäsee toi puhelin...nyt jos mulle tai lapsille sattuu jotain niin en pääse soittamaan kellekään... :|

No mitäs teille nyt sattus - vedätte villasukat jalkaan ja meette saunan lauteille piknikille... Sitten jos alkaa pelottaa niin laulatte korkeelta ja kovaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ou nou:

No mitäs teille nyt sattus - vedätte villasukat jalkaan ja meette saunan lauteille piknikille... Sitten jos alkaa pelottaa niin laulatte korkeelta ja kovaa ;)

reps ja kops :D

Alkuperäinen kirjoittaja naksu:
Pistäkää portti ettei pääse pihalle ajamaan jos se pihalla kääntyminen on ongelma.

No sitten se postiloota pitää laittaa tien puolelle siitä portista... ja portin avaaminen se vasta rassaakin, kun kauppakassit tursuu ja päivän postit valuu hankeen ja.... autookaan ei saa sutjakasti pihaan kun pitää availla ja sulkee ja.... se portti pitää joskus maalatakin tai ainaskin se kitisee ja... voi voi.

Alkuperäinen kirjoittaja ou nou:
Alkuperäinen kirjoittaja naksu:
Pistäkää portti ettei pääse pihalle ajamaan jos se pihalla kääntyminen on ongelma.

No sitten se postiloota pitää laittaa tien puolelle siitä portista... ja portin avaaminen se vasta rassaakin, kun kauppakassit tursuu ja päivän postit valuu hankeen ja.... autookaan ei saa sutjakasti pihaan kun pitää availla ja sulkee ja.... se portti pitää joskus maalatakin tai ainaskin se kitisee ja... voi voi.

meidän postilaatikko on tuolla tien laidalla,porttikin on mutta niin että autolla pääsee vaivattomasti autotallin eteen asti =)

kyllä ottas miutakin päähän, kerran oon ite kännyn kaatosateeseen unohtanut ja sen jälkeen oon muistanu sisälle mennessäni tarkistaa, että on puhelin mukana

Kyllä minä ymmärrän, että harmittaa, mutta postinkantajan pitää monessa paikassa kääntää autoa vaarallisessa paikassa, koska muuta mahdollisuutta ei ole. Siellä missä sen voi tehdä käyttämällä pihaliittymää, ei pitäisi kenelläkään olla aihetta sitä estää. Eikä syyttää toista, joka työtään tekee, omasta virheestään. Mitä luulet, voisiko kotivakuutuksesi korvata asiassa? :)

Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
mikset eilen sitä hakenu?

ihan oikeestiko kuvittelit että sen puhelimen sinne tahallaan jätin? =)

:D :D :D :D mitäs jos soittasit postiin :D tai vaikka vakuutusyhtiöön tai kipaset ostaa vaikka halvan käytetyn luurin :whistle:

no joo eihän se maata kaada enkä mä tosissani ole noita kaikkia kommentteja kirjottanu :D
tottakai harmittaa,hyvä puhelin meni :'( mut jos vaikka pukki tois uuden :p en kyllä puhelinta koskaan tarvi,mutta on se hyvä olla varalla että jos vaikka lapsille sattuu jotain ja pitää vaikka ambulanssi tilata :)

Yhteistyössä