helvetti mun mies on tyhmä!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
meillä kaksi isoa koiraa (jotka eivät pelkää raketteja ja ovat koko yön melkein meidän kanssa ulkona).
tässä lähellä asuu perhe jotka kaikki pelkäävät koiria ja aina naapuruston kanssa yhdessä ammutaan raketteja.
ja mitä tekee mies, ei yhtään välitä!!
minä siellä sitten roikun hihnoissa ja vien koiria kauemmas kun äijä tunkee ihan niiden pelkäävien ihmisten lähelle välittämättä et lapset huutaa paniikissa.
vittu ja anteeks kielenkäyttö, mutta kyllä mä tajuan olla vähän kauempana niiden koirieni kanssa enkä halua pilata toisten uutta vuotta, tostahan se niiden kammo vaan pahenee!!!!!! "no mut ei nää hei mitään tee!" joo ei tee niin, mutta SILTI!!!!
hitto että sappi kiehuu.
äsken sitten huusin miehelle et on se perkele kun et voi tajuta ikinä mitään ja sen mielestä mä ylireagoin ja mitäs sit jos joku vähän pelkää. voi AARGHH.

Onko teidän koirat luotettavia ja kittejä? Jos ovat, niin voisitko ajatella tekeväsi uuden vuoden "taian" ja näyttää koiria pelkäävälle perheelle, että kaikkia koiria ei tarvitse pelätä. Että ei koiraa tarvitse silittää, mutta vieressä voi olla.

Itse pelkäsin lapsena ihan hirveästi ja järjettömästi koiria ja olet mielestäni aivan oikeilla linjoilla suhtautumisesi kanssa! Muistan kuinka hirveää oli kun joku toi koiran lähelle ja varsinkin jos kyseessä oli vähänkin isompi koira (oli sitten kuinka ystävällinen tahansa). Nykyään pidän koirista kauheasti, muttemme voi ottaa omaa haukkua koska mies on allerginen... Ironiaa... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko teidän koirat luotettavia ja kittejä? Jos ovat, niin voisitko ajatella tekeväsi uuden vuoden "taian" ja näyttää koiria pelkäävälle perheelle, että kaikkia koiria ei tarvitse pelätä. Että ei koiraa tarvitse silittää, mutta vieressä voi olla.

Tätä ajattelin myös....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

on ne luotettavia ja kilttejä, mutta toinen on vielä pentu ja aika riehakas, sen ei tarvii kun yks loikka tehdä yhtäkkiä niin siinä on mukulat kumossa. eikä se pahaa tarkoita, mutta on lapsi itsekin. ja sit vanhempi lähtee siihen poukkoiluun mukaan ja innostuu kans.. enkä halua et sillon on lapset vieressä.

mä näen näitä naapureita usein ja muutaman kerran oon törmänny heihin kun oon ollu pelkästään vanhemman koiran kanssa lenkillä, mut ei ne uskalla edes silittää tai olla lähellä vaikka mä pitäisin koiran ihan tiukasti kiinni.

tiedän itse hämähäkkikammoisena miten kamalaa se pelko on, enkä sitten ole väkisin tyrkyttänyt et tulkaa vaan ei tää mitään tee.. kun pelkää niin pelkää. mä en tiedä mistä niiden kammo on saanut alkunsa, mutta koska koko perhe pelkää hysteerisesti niin varmaan on jotain joskus tapahtunut.. :(

Aj niin, mä pelkään isoja koiria :) Ei mitn järkeä ehkä... Eksän isoa mustaa rotweileria pelkäsin ihan sairaasti, ja se koiraparka tykkäsi minusta :( Ihme, että se hyväksyi mut vaikka pelkäsin. Ja lopulta, kyllähän minäkin siitä koiruudesta opin pitämään, enemmän kuin isännästään ;)

Teet oikein kun pidät koiria kauempana niistä jotka pelkäävät koiria.
Se ei todellakaan auta pelkäävää ja huutavaa lasta jos koiran omistaja sanoo "ei tämä meidän Musti mitään tee kun on niin kiltti..."
Meillä lapsi pelkää koiria. Alkaa huutamaan, juoksee syliin ja tärisee kun koira yrittää lähelle. Ei kiva...
Siksi inhoan ihmisiä jotka eivät osaa ajatella että toiset todella pelkää koiria eikä halua niitä lähelleen!

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Teet oikein kun pidät koiria kauempana niistä jotka pelkäävät koiria.
Se ei todellakaan auta pelkäävää ja huutavaa lasta jos koiran omistaja sanoo "ei tämä meidän Musti mitään tee kun on niin kiltti..."
Meillä lapsi pelkää koiria. Alkaa huutamaan, juoksee syliin ja tärisee kun koira yrittää lähelle. Ei kiva...
Siksi inhoan ihmisiä jotka eivät osaa ajatella että toiset todella pelkää koiria eikä halua niitä lähelleen!

juuri näin, itse pelkään koiria ja on inhottavaa jos joku änkee lähelle etenkin ison koiran kanssa!

Yhteistyössä