Hemmetin vauvakuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
ei olis ihan just vielä tavrinnu iskeä. Viime raskaus oli liian helppo, vauvakin on alusta asti ollut liian helppo(ikää kohta 7kk), ja vauva on ihan liian ihana! Vaikeaa on, kun miehelle iski heti vauvan synnyttyä uusi vauvakuume ja nyt iski mullekkin :mad:

Ei vielä, sanoo järki. Ka-ma-laa! Syytän tästäkin asiasta hormoneja...

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
Heh. :D Sitä on liikkeellä. Mullakin vauvakuume, vaikka kumpikin raskaus olleet hankalia, esikoisella koliikki, kuopuksella sairaalakierre, kumpikin on huutanut monta kertaa öisin 2v asti, noilla on paha uhmaikä kummallakin ja ovat hirmuisen vilkkaita. nuorempi on vielä vaipoissa ja isompi pissaa öisin sänkyyn. Pinna on kireellä ja silti kaipaisin vielä kolmatta lasta tähän härdelliin. :D Kavala toi vauvakuume. Mun kohdalla onneks järki pistää lujasti vastaan, ettei nyt vaan jaksa.

Anna mennä vaan, sanon ma! :hug:

Te molemmat ootte nuoria ja jaksavia, kerkiiviä, ehtiviä...ja kerran molemmat kuumeilette, niin...mikä estää?

Anna mennä.

jos vuoden päästä sitten :D mä palaan Tammikuussa töihin ja mies jää kotiin tyttöjä hoitamaan. Ei ihan kehtais töissä taas sanoa, et jään koht uudestaan äippälomille..

Minusta tuo on oikeasti outoa, ettei pysähdytä nauttimaan siitä pienestä vauvasta vaan aletaan jo himoitsemaan uutta. Kaikista kamalimmat on ne, jotka synnäriltä päästessään katselee kaihoisasti taakseen ja oikeasti ovat KATEELLISIA niille, joilla vielä se vauva on masussa ja kohta saavat synnyttää jnejnejne.

Alkaa tuntua, että jonkinlaista huomiohakuisuutta; se vauva on jo kaikille tuttu, kukaan ei enää jaksa hehkuttaa eikä kysellä vointeja jne.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27454693:
jos vuoden päästä sitten :D mä palaan Tammikuussa töihin ja mies jää kotiin tyttöjä hoitamaan. Ei ihan kehtais töissä taas sanoa, et jään koht uudestaan äippälomille..

...mutta miten musta tuntuis, että sielläkin (työpaikallas) hyvinkin ymmärtäisivät yskän, jos vaikka vain käväisisit töissä ja ihan oikeestikin ilmottaisit, että jälkikasvua on tulossa lisää.

Elämässä kun ei oikeesti tarttis jossitella, mikäli tilanne oikeesti näyttää vihreetä valoa kaikinpuolin. Ettei tarttis sitkutella..että sitten kun...ettei se juna vaan mene ohi, tilaisuus katoa.

Anna mennä siis :). SItä suurperhettänne kohti :heart:...

Juujuu,meilläkin esikoinen ihan pian 5kk ja mullakin vauvakuumetta pukkaa,miehellä ei. Noh,meirän kämppä on nii pieni ettei tänne oikeesti vauva mahtuskaan,jotenka vasta sit kun rikastutaan tai velkaannutaan,sanoi mies..

[QUOTE="vieras";27454803]Minusta tuo on oikeasti outoa, ettei pysähdytä nauttimaan siitä pienestä vauvasta vaan aletaan jo himoitsemaan uutta. Kaikista kamalimmat on ne, jotka synnäriltä päästessään katselee kaihoisasti taakseen ja oikeasti ovat KATEELLISIA niille, joilla vielä se vauva on masussa ja kohta saavat synnyttää jnejnejne.

Alkaa tuntua, että jonkinlaista huomiohakuisuutta; se vauva on jo kaikille tuttu, kukaan ei enää jaksa hehkuttaa eikä kysellä vointeja jne.[/QUOTE]

Tai sitten niillä ihmisillä on vain niin iso ja avoin syli jonne mahtuu monta mukulaa saamaan tasapuolisesti ja rajattomasti rakkautta. ;)

[QUOTE="vieras";27454803]Minusta tuo on oikeasti outoa, ettei pysähdytä nauttimaan siitä pienestä vauvasta vaan aletaan jo himoitsemaan uutta.
[/QUOTE]
Jaa, mä ainakin oon pysähtynyt.

Joka ikisestä sekunnista oon nauttinut. Samoin mies, väittäisin.

Silti kaipaan kovasti raskaanaoloa, synnyttämistä & olisi ihanaa saada vielä lisää lapsia.

Ei pidä ottaa niiiin vakavasti tätä asiaa ;)
Jotkut äidit esim. nauttivat siitä RASKAUSAJASTA niin paljon että vauvakuume pukkaa heti synnytyksen jälkeen :D
Ei se tarkoita ettei muista lapsista nauttisi...

Mulla nuorin nyt 2 v ja laskettuun aikaan vain pari kuukautta ;)

Jaa, mä ainakin oon pysähtynyt.

Joka ikisestä sekunnista oon nauttinut. Samoin mies, väittäisin.

Silti kaipaan kovasti raskaanaoloa, synnyttämistä & olisi ihanaa saada vielä lisää lapsia.

Niinpä. Kolmosen odotus ja vauva-aika sekä oikeastaan koko tämä 2v on ollut niin ihanaa että jätti kyllä raskaus- ja vauvakuumeen.

Nykyinen raskaus on ikävä kyllä toista maata ja nyt voisin vaikka vannoa etten ainakaan useampaan vuoteen tule raskautta kaipaamaan...

Mutta hyvin sitä on kyetty vauvoista nauttimaan silloinkin kun on uutta raskautta kuumeiltu. :)

Uusimmat

Yhteistyössä