X
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27454607:ei olis ihan just vielä tavrinnu iskeä. Viime raskaus oli liian helppo, vauvakin on alusta asti ollut liian helppo(ikää kohta 7kk), ja vauva on ihan liian ihana! Vaikeaa on, kun miehelle iski heti vauvan synnyttyä uusi vauvakuume ja nyt iski mullekkin
Ei vielä, sanoo järki. Ka-ma-laa! Syytän tästäkin asiasta hormoneja...
Kauhea vauvakuume, kolmannen pitäisi syntyä viikon päästä. Tän piti olla vika, mutta nyt mietin, että ei voi ollaei kuitenkaan lisää vauvoja ennen muiden lasten kouluikää!
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27454877:mun syliin mahtuis vielä moonta lasta, ainakin viis*olen testannut kaverin lapsilla montako mahtuu yhtäaikaa sylkkyyn*
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27454877:mun syliin mahtuis vielä moonta lasta, ainakin viis*olen testannut kaverin lapsilla montako mahtuu yhtäaikaa sylkkyyn*
Mullakin on päässä vikaa. Missään määrinhän lapsen saamisessa ei olisi mitään järkeä (jos nyt esim. lähdetään siitä ettei ole miestä & kaksi aika pientä), mutta heti kun kuulee jonkun olevan raskaana niin on sellainen "wää, mäkin haluun." Ja vähän muutenkin. Pidän oikeasti ihan varteenotettavana suunnitelmana yhden lisälapsen hankkimista vaikka yksin, jos miestä ei satu löytymään n:n vuoden sisään. Olen hullu, takokaa minulle järkeä päähän.
Joo se leviää palstoiltakin, kun esim näkee vauvakuvia ja lukee vauvajuttuja-viestejäAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;27454785:eli tätä on liikkeellä...