Heräämisvaikeuksista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Angel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Angel

Jäsen
23.01.2005
615
0
16
Onko kellään kokemusta tai tietoa, mistä vois johtua sellanen heräämisvaikeus, että kun kaksi herätyskelloa on soimassa, mutta niihin ei reagoi mitenkään, tai ne sammuttaa unissaan, sitte tietty nukkuu "pommiin" ja herätessään ei muista että kello olisi soinut tai että on sammuttanut ne?

Mun veljellä on tällanen ongelma, aikoinaan lensi ammattikoulusta pois tämän vuoksi, myös muita tilanteita on joissa tätä sattuu ja tää ongelma pilaa hänen elämänsä.

Ei ainakaan myönnä valvovansa erityisen myöhään, että vois siitä johtua...tiedän ettei tee sitä vain lusmuillakseen, vaan ei tosissaan voi sille mitään, että on niin sekasin kun herätyskello pirisee.

On itsekin siitä tosi huolissaan. Mua surettaa veljen puolesta, jotenkin haluaisin auttaa, mutta ei googlellakaan löytynyt tietoa sellasesta, kohtalotovereita kylläkin, mutta se ei anna vastausta siihen ongelmaan.

Mistä vois hakea apua, pitäähän se tutkia....ihan jo sen vuoksi, että monikaan ei tahdo uskoa, että voi olla tällasta ongelmaa ilman että itse sen aiheuttaa.

Veli ei halunnut mennä armeijaankaan just tämän heräämisongelman vuoksi, vaan valitsi siviilipalveluksen...mutta nyt meinaa sekin mennä pieleen, samasta syystä...on nyt muutaman kerran myöhästynyt ja saanut jo varoituksen.

Tuli pitkä teksti, mutta toivottavasti joku jaksaa tän lukea ja antaa ehkä mulle jotain vastauksia? :flower:

Jos on silloin niin unessa?

Ehkä sellainen rytmikello auttaisi?
Sellainen, joka pulssin perusteella huomaa, milloin ihminen on ei syvän unen vaiheessa ja herättää sen mukaan.

Niitä juuri tuli markkinoille...

mun mies..
jos mä potki ja huuda sitä ylös joka aamu niin se nukkus onnensa ohi koko ajan...jos mä olen aamusta jonnekkin lähtenyt niin mä soitan sille ja puhun sen kanssa niin pitkään että se keittiössä asti...

:whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 09:16 Töllin Ruusa kirjoitti:
Jos on silloin niin unessa?

Ehkä sellainen rytmikello auttaisi?
Sellainen, joka pulssin perusteella huomaa, milloin ihminen on ei syvän unen vaiheessa ja herättää sen mukaan.

Niitä juuri tuli markkinoille...

Onko sulla tietoa, mistä sellasia kelloja saa ostettua, tai mistä sais lisää tietoa? Etsin googlesta tietoa hakusanalla rytmikello, mutta ei se mitään löytäny :/

Itse olen kärsinyt elämäni samaisesta ongelmasta. Luulin armeijan rytmin auttavan siinä toivossa, että ajan mittaan keho tottuisi heräämään. Heräämisessä tuli tosiaan harjaannuttua vain väliaikaisesti, mutta samalla älyllinen kehitys tuntui pysähtyneen lopullisesti. Armeijan jälkeen olen kärsinyt päänsärystä, masennuksesta ja useista muista ongelmista jonka uskon liittyvän juuri heräämisprosessin häirintään.

Yhteistyössä