Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Joku viel? Mitäs puuhaat?? Mua ei sit kirveelläkään väsytä, niin jäin ottaa siideriä ja olutta, ku muija ja uusi tulokas(koira) meni nukkuu
Alkuperäinen kirjoittaja rallen:Mulla vielä puoli lasia viiniä. Onko teistä tää nettitouhu oikeesti kivaa? En halua tosissaan riidellä, mutta jotenkin tuntuu, että mut tulkitaan väärin. Niinpä aina masennun täällä. Ehkä kokemattomuutta, käyn n. 3 kertaa vuodessa. Vastatkaapa tuohon kysymykseeni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rallen:Usein kuulee väitettävän, että täällä ihmiset on "aitoja". Minusta ei tunnu siltä. Voihan kapakassakin valehdella, mutta kyllä siellä on helpompi vähän päätellä ihmisestä jotain. Ja täällä ei pääse samalla tavalla jotain antipatiaa tuntevaa heppua pakoon, kuin fyysisissä paikoissa. Itse olen myös (taas) jumissa neljän seinän sisällä ja ois kyllä kiva, kun olis foorumi, missä jutella oikeista asioista oikeiden ihmisten kanssa. Löytyykö sellaista netistä?
Onko se joku leffa vai nettikamera?Alkuperäinen kirjoittaja June:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Joku viel? Mitäs puuhaat?? Mua ei sit kirveelläkään väsytä, niin jäin ottaa siideriä ja olutta, ku muija ja uusi tulokas(koira) meni nukkuu
Anteeksi, sulle piti vastata...kattelen 4 sudenpesää...