Hermot menee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marja79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marja79

Vieras
Olen ollut reilun kuukauden sairaslomalla ennenaikaisten supistelujen takia. En voi siis tehdä oikein mitään, istua tai makoilla vaan. En saa millään aikaa kulumaan, en mitenkään! Täällä kotona kun ei ole mitään tekemistä, päivät tuntuvat ikuisuuden pituiselta:(

Mies on todella paljon töissä joka tarkoittaa, että olen yksin kotona monena päivänä aamusta iltaan. Erittäin harvoin kukaan käy tai soittaa. Tuntuu että olen maailman yksinäisin ihminen:(

Miten jaksan loppukuukaudet tätä, olen aivan masentunut!!!

La on vasta kesäkuussa...

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
:hug: Ole kuitenki tyytyväinen niin kauan kun saat olla kotona, sairaalassa vasta hulluksi tuleekin :hug:

Olenkin tyytyväinen ja tottakai vauvan hyvinvointi on nyt tärkeintä. Olen kuitenkin yli kuukauden vaan maannut yksin kotona, niin kyllä sellainen alkaa ottamaan luonteelle. Ennen kävin töissä, harrastin ja olin paljon menossa. Näin suuri elämänmuutos tuntuu hurjalle.

Kyllä se elämä kuule muuttuu vielä yhä enemmän kun vauva tulee! Harrastatko eskapismia, eli lukemista?! Nyt on viimeiset hyvät hetket tarttua isoon romaaniin. Voisin suositella vaikka Sarah Watersin Silmänkääntäjää... sen parissa aika lentää, eikä omaa oloa edes muista!

Nyt siivoamaan! :hug:

Yhteistyössä