HERMOT MENEE!!!

31.10.2008
223
0
16
Taas tilitän samaa kuin ennenkin. Tänään alkoi taas menkat, tottakai. Keskenmeno oli syksyllä, eikä uudesta raskaudesta tietoakaan.

Ja sain tänään myös tietää, että ystäväni odottaa kolmatta lasta! Voi tätä Hel.....tin riemullista päivää!!! Poistin jo toisen raskaana olevan kaverini kuulumiset näkyviltä naamakirjasta. En kestä juttuja kestovaiposta, harjoitussupistuksista... (pitäisikö itse kirjoittaa Facebookiin "... alkoi tänään taas kuukautiset!" ) Ai niin, siskonikin on raskaana. Unohdinkohan vielä jonkun?? Ai niin, toinen tuttavakin...

Kohta on pakko alkaa hakea omalle pääkopalleni apua, jos en ala tulla raskaaksi!!

Onneksi ei nyt oo tiedossa mitään perhejuhlia, missä pitäisi näyttää naamaansa, kun muita onnitellaan pystyssä olevista mahoista! Juu olen kateellinen, ja paljonkin sitä. Ei tarvitse kertoa.

Huoli raskaaksi tulemisesta/pysymisestä on, koska on PCO. Mieheni ei suostu tutkimukseen, mutta hänellä on kyllä jo yksi lapsi, ja hänhän onnistui siittämään sen keskenmeneneenkin raskauden... Hän on kuitenkin ilmaissut haluavansa lapsen, ja uskon hänen tarkoittavan sitä.

Voi mä tiedän. :hug:

Hermot on ollut tänään tosi tiukalla, kun taas huomasin, että en ole raskaana. Vai että keskenmenon jälkeen tulee helpommin uudestaan raskaaksi, pah. En tiedä, ehkä ne tulee helpommin uudestaan raskaaksi, jotka tuli raskaaksi helposti ennen keskenmenoakin.

Mulla on tässä vähän ikäkriisiäkin tullut tämän asian vuoksi, kun en haluaisi olla pitkälle yli viiskymppinen lapseni rippijuhlissa. Olen kaveriporukassani viimeinen pariutuneista, jolla ei ole yhtään lasta, monella on jo useampi. Monet mekot ja nutut on ostettu ja annettu ja kuunneltu, kuinka nyt on sellainen olo niin kuin olisi oikea perhe. Voi kamala, kun kirjoitin katkerasti, no sinä Chat ainakin varmaan ymmärrät. On välillä vähän usko, toivo ja rakkaus koetuksella. Tämä on todellakin niitä päiviä, että hermot menee. Sitten pitää taas jotenkin psyykata itsensä uuteen yritykseen. Mulle on moni sanonut, että pitäisi ottaa rennosti eikä saisi stressata, niin sitten tärppää paremmin, helpommin sanottu kuin tehty...

:hug: :hug: :hug:

Ymmärrän hyvin tunteesi. Mulla oli kans km viime syyskuussa eikä tärppää sitten millään. Sisko odottaa kolmatta lastaan, toisellakin on jo kaksi, useilla entisillä koulukavereilla lapsi jos toinenkin - toiset ne vaan tekee lapsia tuosta noin vaan. :ashamed:

Ap, hyvä että sun mies sentään haluaa yrittää. Jospa suostuisi tutkimuksiin, sitten jos sellaisiin pitää ryhtyä. Voimia, sulla on oikeus tuntea noin. :hug: :)

Alkuperäinen kirjoittaja chat:
Kohta on pakko alkaa hakea omalle pääkopalleni apua, jos en ala tulla raskaaksi!!

Musta tuntuu kans välillä tältä. Mulla oli km keväällä ja sen jälkeen olen saanut kuulla että ainakin kolme tuttua saa lapsen samoihin aikoihin, kun mä oisin saanut. Niillä jo raskaus kohta loppusuoralla ja viimeksi eilen tein taas negatiivisen raskaustestin. Mulla kans tuo PCO..

Voimia! :hug:

Yhteistyössä