Hermot menee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v*ttuuntunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v*ttuuntunut

Vieras
Alkaa nyt jo kyllä keittämään yli! Jätkä lupas eilen ,että kun juo niin on tänään selvinpäin minun kanssa ja viettää uutta vuotta, mutta ryyppäämässähän se on nyttenkin. Sama oli myös jouluaattona vaikka tietää, että joulu on minulle tosi tärkeä PERHEjuhla. Lähtisin yöksi jonnekkin muualle, kun en todellajakaan jaksa sitä möykkää mikä tulee kunhan malttaa herra kotiutua, mutta kaikki ovat töissä tänään joiden luokse voisin mennä.

Se ihminen ei välitä mun mielipiteistä pätkääkää ja tekis mieli antaa sille isku näpeille, että tajuais etten minäkään kaikkea lupausten rikkomisia jaksa ja sitä, että viimesetkin rahat pitää tuhlata kaljaa. Mutta hänellä on siihen oikeus, koska "hän on ne töissä hankkinut ihan ite" ,ilman minua sillä ei sitäkään työpaikkaa edes olisi.

Miks kestät sitä? Ehkä ero olis parempi vaihtoehto. Mulla takana vaikea suhde, kesti 8 vuotta. Mitään mielenkiintoa en saanut, muulloin kun miehellä oli puutetta. Tietokone, ja sen leffat yms. oli aina mua kiinnostavampia. Meni lastenkin tarpeiden edelle. En olisi halunnut erota, mutta lopulta oli pakko kun alkoi mennä väkivaltaiseksi. Aikansa kesti sitä, mutta nyt olen eheämpi ihminen kun pääsin siitä raastavasta suhteesta.

Välitän kuitenkin niin paljon ihmisestä etten halua lähteä. Kerran olen jo lähtenyt ja tulin takaisin, koska lupasi kaiken muuttuvan ja niin kaikki hetken olikin toisin mutta nyt taas kaikki ennallaan. (kesän lopussa palasin takaisin ettei se kauaa jaksanut kuitenkaan)

Hänelle on myös mahdotonta puhua ongelmista tai edes riidellä kuten normaalit ihmiset, koska vain hänen mielipiteensä on tärkeä ja se oikea. Eikä hän ole koskaan tehnyt mitään väärää vaan on se joka on kokenut vääryyden.

no huhhuh..

nyt kun hieman lepyin ja soitin sille, että voisko kuitenkin enne 12 tulla kotiin et voidaan vaihtaa vuotta yhdessä niin hän ilmoittaa jäävänsä sinne yöksi missä on kun ei kyytiä ole ja kuskikin on alkanut jo juomaan. (on siis toisella paikkakunnalla)

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperänen;25339974:
no huhhuh..

nyt kun hieman lepyin ja soitin sille, että voisko kuitenkin enne 12 tulla kotiin et voidaan vaihtaa vuotta yhdessä niin hän ilmoittaa jäävänsä sinne yöksi missä on kun ei kyytiä ole ja kuskikin on alkanut jo juomaan. (on siis toisella paikkakunnalla)

Mitä muuta sä odotit? Ja viinan kanssa kilpailussa sä jäät toiseksi