Hermot meni miehen koiraan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suhnis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keittinoidalle: No mutta noillahan oli suhde jo, kun mies yksin päätti koiran ottaa.

AP:lle: Koira on vielä tosi nuori, tarvitsee paljon aktiviteettia. Ja kun on päivät yksin, niin tarvitsee sitä seuraakin. Koira on seuraeläin. Eikä sitä koiraa yksin voi jättää mökille, kun mies tulee sun luo toiselle paikkakunnalle.

Mutta on se totta, että sun ei tarvitse sitä koiraa jaksaa, en minäkään tuossa tilanteessa jaksais. Itse olen koiranomistaja, ja sotkua tulee kyllä ilmojen takia ulkoota(ja siihen olen kyllä kypsynyt), mutta ei mun koira haise tai tuhoa mitään. Koska se on koulutettu ja sitä hoidetaan.

Se koira elää vielä monta vuotta, joten ratkaisuksi miehelle jää koiran uudellensijoitus tai ero sun kanssa. Yksin koiraa ei siis voi jättää mökille.

[QUOTE="Sirkkeli";29290529]Keittinoidalle: No mutta noillahan oli suhde jo, kun mies yksin päätti koiran ottaa.

AP:lle: Koira on vielä tosi nuori, tarvitsee paljon aktiviteettia. Ja kun on päivät yksin, niin tarvitsee sitä seuraakin. Koira on seuraeläin. Eikä sitä koiraa yksin voi jättää mökille, kun mies tulee sun luo toiselle paikkakunnalle.

Mutta on se totta, että sun ei tarvitse sitä koiraa jaksaa, en minäkään tuossa tilanteessa jaksais. Itse olen koiranomistaja, ja sotkua tulee kyllä ilmojen takia ulkoota(ja siihen olen kyllä kypsynyt), mutta ei mun koira haise tai tuhoa mitään. Koska se on koulutettu ja sitä hoidetaan.

Se koira elää vielä monta vuotta, joten ratkaisuksi miehelle jää koiran uudellensijoitus tai ero sun kanssa. Yksin koiraa ei siis voi jättää mökille.[/QUOTE]
Joo suhde, mutta ei parisuhde. Tottakai sitä voi seurustella sellaistenkin kanssa, joiden kanssa ei mitään perhettä aleta perustamaan tai talolainoja ottamaan.

Ja tosiaan: mies valitsee joko koiran tai naisen. Minusta ihan selvä juttu.

[QUOTE="Sirkkeli";29290529]Se koira elää vielä monta vuotta, joten ratkaisuksi miehelle jää koiran uudellensijoitus tai ero sun kanssa. Yksin koiraa ei siis voi jättää mökille.[/QUOTE]

Mitenkä olisi semmoinen kiva ratkaisu, että sitä koiraa koulutettaisiin ja siitä huolehdittaisiin kunnolla?

Minusta tilanne kuulostaa siltä, että miehen pitää tehdä valinta sinun ja koiran välillä. Vaikka koiran kouluttaisi, niin sotkua tulee riittämään aina. Jos siis olet ehdoton sotkun suhteen, niin koira ja sinä ette sovi samaan talouteen. Koiraa taas ei voi jättää yksin eikä sulkea perheen ulkopuolelle.

Minusta taas kuulostaa siltä että ap on rasittava tyyppi eikä miehelle lainkaan oikea. Jotain kertoo ihmisestä ettei tykkää eläimistä ja asennekin on valmiiksi torjuva, siihen siivousfanaattisuus ja etävanhemmuus päälle. Juu, anna miehen nauttia koirastaan ja sano sille että etsit toisen miehen. Ei mene miehen ja koirankaan elämä hukkaan sun nipotuksessa.

Aika ihmeellisiä asioista oot saanu lapses päähänkin. Sä et taida tietää mitään koirista ylipäätään?

Tuolla valinnalla ei kyllä kannata uhkailla, jos ei ole 100% varma että ukko valitsee sut. :D

Kyllä ainakin mun tuntemista koiraihmisistä lähestulkoon kaikki laittaisivat puolison pihalle ennen koiraa.

Heittäisin omanikin, koirastani en luovu ja jos sitä ei voi hyväksyä ja sen kanssa elää, niin morjens ja soronoo.

Tuolla valinnalla ei kyllä kannata uhkailla, jos ei ole 100% varma että ukko valitsee sut. :D

Kyllä ainakin mun tuntemista koiraihmisistä lähestulkoon kaikki laittaisivat puolison pihalle ennen koiraa.

Heittäisin omanikin, koirastani en luovu ja jos sitä ei voi hyväksyä ja sen kanssa elää, niin morjens ja soronoo.
Uskoakseni suurin osa eläinrakkaista lemmikinomistajista valitsee sen karvaisen kumppanin. Ja niin pitää ollakin: ihminen pärjää kierrätettynä paljon paremmin kuin muut eläimet. Mutta ap löytää varmasti miehen, joka ei halua lemmikkejä. Ja ap:n miesystävä ihan varmasti naisen, joka menettää sydämensä selä mieheen että tämän koiraan :heart: