Hesarissa taannoin sormisyömisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BamBoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BamBoo

Vieras
Mitä mieltä muut olitte jutusta? Musta sormisyötävien anto +1v lapselle on ihan ok, hyvä juttu. Mutta kyllä pikkusen kalvoi, kun siinä jutussa sanottiin että annetaan porkkanaa, kurkkua ym lapsen nyrkin kokoisia paloja. Kun itse työskentelee mm tukehtumisen takia vammautuneiden lasten kanssa niin en kyllä kovin äkkiin menis antaa sellasia paloja käteen. Lieneekö vainoharhaa?

Was? Mun lasi on syönyt puolikkaita banaaneja + viipaleleipää+ puolikasta omenaa 1 -vuotiaasta asti... Ei ole ikinä ollut merkkejä edes kakomisesta. Lapsi järsii ruokaa kiltisti ja se siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja öööh?:
Was? Mun lasi on syönyt puolikkaita banaaneja + viipaleleipää+ puolikasta omenaa 1 -vuotiaasta asti... Ei ole ikinä ollut merkkejä edes kakomisesta. Lapsi järsii ruokaa kiltisti ja se siitä.

Tässä jutussa oli kyse vauvoista, siis 6 kk ikäisestä alkaen. 1-vuotias on ihan eri juttu.

Mun lapset on syöny sormiruokaa ennku se oli sormiruokaa ja trendikästä :D ja kaikenlaista ovat saaneet natustaa heti kun isumassa ovat pysyneet ja sormiinsa saaneet poimittua. Toki sitä vauvaa pitää valvoa ja vahtia kokoajan kun se syö.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja öööh?:

Tässä jutussa oli kyse vauvoista, siis 6 kk ikäisestä alkaen. 1-vuotias on ihan eri juttu.

Ok:) Mie jo vähän ajattelin, että mitä ihmettä! Ei meinkään 6 kk syönyt mitään nyrkinkokoisia paloja...

Yhteistyössä