I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja heh:hauskaa et täsä ketjusa taas samat tyypit käy juttua keskenään ku mitä sillo yks päiväkin,taitaa tää Dude-76 olla aikas mielenkiintonen henkilö![]()
Kaikilla yhtä omituinen huumorintaju?
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Missä ketjussa?
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja heh:hauskaa et täsä ketjusa taas samat tyypit käy juttua keskenään ku mitä sillo yks päiväkin,taitaa tää Dude-76 olla aikas mielenkiintonen henkilö![]()
selityksen makua..oisko ihastusta taustalla..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja heh:hauskaa et täsä ketjusa taas samat tyypit käy juttua keskenään ku mitä sillo yks päiväkin,taitaa tää Dude-76 olla aikas mielenkiintonen henkilö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Missä ketjussa?
no mikä se nyt oli sillo yks päivä..tää Dude kerto omasta bannista niin sehä paisu ku mikä se ketju..sinä mukaan lukien olit kirjottamassa siinä
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja heh:hauskaa et täsä ketjusa taas samat tyypit käy juttua keskenään ku mitä sillo yks päiväkin,taitaa tää Dude-76 olla aikas mielenkiintonen henkilö![]()
Tuuteli taitaa ihastua ihan kaikkiin![]()
Vai oliko se kiimastua :|
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:No mä ainaski oon iha ihastunu kaikkiin!
:heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja heh:hauskaa et täsä ketjusa taas samat tyypit käy juttua keskenään ku mitä sillo yks päiväkin,taitaa tää Dude-76 olla aikas mielenkiintonen henkilö![]()
No mä ainaski oon iha ihastunu kaikkiin!
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Mun on Pakko avata jokainen Dude-aiheinen aloitus ja yleensä sen jälkeen tuntuu et olis PAKKO sanoo pari valittua sanaa mutta yleensä pysyn sitkeästi hiljaa...|O
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:No mä ainaski oon iha ihastunu kaikkiin!
Ehit ensteks![]()
*kaivaa karvaa salaatista* :x
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja heh:hauskaa et täsä ketjusa taas samat tyypit käy juttua keskenään ku mitä sillo yks päiväkin,taitaa tää Dude-76 olla aikas mielenkiintonen henkilö![]()
Eläpä kehtaa ees vihjailla mitään semmoista..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:No mä ainaski oon iha ihastunu kaikkiin!
Ehit ensteks![]()
*kaivaa karvaa salaatista* :x
Millasta salaattia siulla oikeen on?? :x
Mua ei ällötä, sehän on hauskaAlkuperäinen kirjoittaja heh:en en
niin,ahkerasti se sinäki mukana olet vaikka sua niin ällötti sillon yksi päivä..Dude..
vaikka samapa tuo mulle on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja heh:hauskaa et täsä ketjusa taas samat tyypit käy juttua keskenään ku mitä sillo yks päiväkin,taitaa tää Dude-76 olla aikas mielenkiintonen henkilö![]()
en en
niin,ahkerasti se sinäki mukana olet vaikka sua niin ällötti sillon yksi päivä..Dude..
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:mun on vaikea käsittää miks joidenki on niin hel-ve-tin vaikea hyväksyä sitä että mulla ja parilla muuta on vähän omaa kivaa ja hauskaa?
Kyllä mä tiedän että monia vituttaa mun kaltanen äijä. Ei sitä tartte erikseen toitottaa jokaisessa ketjussa missä oon läsnä. Mutta jos se tuottaa jotain sairasta nautintoa ni antaa palaa. Pääasia että kaikki saa edes jotain kiksejä
Musta ei todellakaan tartte tykätä. =) Että kukkia vaan Mintuille ja möröille ja kaikille muille joiden pällit leviää hiiren pieruista.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja heh:hauskaa et täsä ketjusa taas samat tyypit käy juttua keskenään ku mitä sillo yks päiväkin,taitaa tää Dude-76 olla aikas mielenkiintonen henkilö![]()
en en
Niin no,se on vähän päivästä kiinni,miten hyvin noita juttuja jaksaa
Mutta,tarkkaanpa miunkin juttuja seurataan..tässähän tuntee ittensä ihan julkkikseksi![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mua ei ällötä, sehän on hauskaAlkuperäinen kirjoittaja heh:en en
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja heh:hauskaa et täsä ketjusa taas samat tyypit käy juttua keskenään ku mitä sillo yks päiväkin,taitaa tää Dude-76 olla aikas mielenkiintonen henkilö![]()
en en
Mutta,tarkkaanpa miunkin juttuja seurataan..tässähän tuntee ittensä ihan julkkikseksi![]()
![]()
no pisti vaa silmään ja jäi mieleen toi sun nikki kun Dude sitä samalla kommentoi
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mua ei ällötä, sehän on hauskaAlkuperäinen kirjoittaja heh:en en
![]()
no sille vaikuttaa
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja heh:hauskaa et täsä ketjusa taas samat tyypit käy juttua keskenään ku mitä sillo yks päiväkin,taitaa tää Dude-76 olla aikas mielenkiintonen henkilö![]()
en en
![]()
no pisti vaa silmään ja jäi mieleen toi sun nikki kun Dude sitä samalla kommentoi
Nii,se kyllä loukkas ku Dudetsu luuli minuu NannaIhanaksi :'(![]()