Hieman kauhistuttaa (ikä ja baarit)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vm -86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vm -86

Vieras
Miehen sukulaisella on synttärit, ja me mennään isolla porukalla syömään ja siitä varmaankin jatketaan baariin.

Mua vaan hieman kauhistuttaa kun itse olen nuorin ja siis huomattavasti nuorempi kuin muut.
Mitäs jos nämä muut meinaavat mennä baariin johon itse en pääse sisälle...:/
Sanonko mä sit vaan, että tuonne mä en kyllä pääse....

ootas hetki..oot 23..tai täytät 24..näytätkö nuorelta että epäilet että sulta kysytään paperit? meidän kaupungissa ei taida olla yhtäkään baarii mihin senikäiset ei pääsis. =)

kyllä mä oon ainakin päässyt aina jokaiseen baariin kun olen ollut miehen kanssa liikenteessä (tosin mutenkin) vaikka ikäraja ois ollut 25. mies 15 v vanhempi

No täällä on yksi aika suosittu paikka, ikäraja on 24, kun on myös hotelli ja sit on toinen johon en varma...
Mieskin kyllä sano että turhaan pelkäät, että seurassa on hänen siskonsa, joka tuntee tosi paljon portsareita, että voi sinne päästääkin..

Mut kuitenkin kauhistuttaa...vähän

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Seurassa yleensä pääsee kyllä nuoremmatkin. Ikärajalla yritetään teiniporukat vain karsia pois baarista.

No meitä olis minä (86) ja sit suurin osa 30 vuotiaita ja loput sit vanhempia, aina 40vuotiaihin asti

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
usein baarit päästää naisia jotka ovat alle rajan mutta miehiä ei. näin meilläpäin. :whistle:

Semmoiset 18vuotiaat pojat osaa kyl baarissa leuhottaa :D mut sitte jo parinkympin jälkeen alkaa sitä järkeä vähä päähän tulemaan :saint:

Näin poken näkökannasta: älä juo ennen baaria "hyviä" pohjia. Käyttäydy hillitysti vaikka ehkä tavallisesti pomppisit kuin 18v pissis nähdessään 2h sitten näkemänsä kaverit. Älä ylimeikkaa, ylimeikkaus yleensä houkuttelee kysymään papereita. Seurueen tarjoama juomaraha voi myös avata ovea.
Portsari ottaa suositusikärajan alittavan sisäänpäästämisestä vastuun, baarin omistaja on sen määrännyt, yleensä tason säilyttämiseksi. Pääsääntöisesti kuitenkin lähes oikean ikäinen ja siisti hyväkuntoinen nainen pääsee sisään. Jos petät poken luottamuksen voi olla, että ovilta, joilla hän sitten myöhemmin seisoo, käännyt takaisin kotiin.

Naiset saa aina paremmin mahollisuuksia, käytös A ja O.

Ja oikean kokoisella karkkirahalla pääsee vähemmän siisti liian mont anauttinut appiukkokin sisään, jos vävykokelas oikeen hyvin puhuu..

No ehkä mulla sitten kuitenkin se hyöty, että mä olen ns. laiska juomaan. Mä juon hitaasti ja ennen kun mä olen naamat, niin kaikki muut kyllä jo on kotiin lähtö kunnossa.

Yhteistyössä