V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta palstailu helpottaa. Täällä on muitakin ja varsinkin eräs tärkeä ihminen, tosiystäväni.![]()
Niin minäkin. Tarvitsen joka päivä hetkiä, joilloin saan olla yksin omissa oloissani. Mutta ongelma on, että olen melkein aina yksin. Se on vähän liikaa.Mä ainakin viihdyn yksin.
-ohis-
Niin minäkin. Tarvitsen joka päivä hetkiä, joilloin saan olla yksin omissa oloissani. Mutta ongelma on, että olen melkein aina yksin. Se on vähän liikaa.
Olisi mukavaa, jos olisi joku vaikka samassa huoneessa. Tai viereisessä huoneessa. Joskus kainalossa. Sitten ei olisi yksinäistä.![]()
Mitä sitten... sydän se on sekin, väri vain eri.Minulta tulee mustia sydämiä ♥
![]()
Kiitos, tulen mielelläni kainaloon.Ensi yönä voit nukkua taas kainalossa jos haluat ystävä ♥![]()
Kiitos, tulen mielelläni kainaloon.
(Vastaan vasta nyt, koska olin puhelimessa.)
Ystäväni, söin iltapalaa ja luin vähän.Yrttitee on vielä kesken, mutta sitten kun se on juotu, on uniaika.
Ja sitten kömmin kainaloosi!![]()
Saat tulla minun ja käpyseni viekkuun. Tervetuloa!Tulisko kukaan mun viereen nukkumaan?
Haluaisin ihan ikioman vieruskaverin.Saat tulla minun ja käpyseni viekkuun. Tervetuloa!![]()
![]()
Ei ole liikaa pyydetty. Tule meidän keskelle, saat kaksi vieruskaveria!Haluaisin ihan ikioman vieruskaverin.
Pyydanko liikaa?