Hienhaju!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuva

Vieras
Miten puuvillapaidoista saa hienhajun pois? Urheillessa kainaloiden kohdalle on punttynyt ärsyttävä haju, joka ei lähde pois, vaikka pesee 60 asteessa pyykkikoneessa. Kun pesun jälkeen paidan laittaa päälle, niin alkaa haista :(

Todella rasittavaa, koska paidat menee yhden käytön jälkeen käytännössä pilalle! olen kokeillut vanish- tahranpoistoainellakin liottaa, muttei auta.

Onko kellään viisaita neuvoja tähän?
 
Ei niille voi enää mitään muuta kuin nakata pois. Minulla on ollut sama homma synnytysten jälkeen. Kai se joku hormonihäiriö on. Oli tosi inhottavaa ja piti miettiä, että uskaltaako lähteä rattaita pukkaamaan esim. perhekerhoon ym., kun sitten olisi pitänyt käydä pesemässä kainalot ja vaihtaa paita, kun hiki haisi niin voimakkaalle. Monta paitaa meni pilalle. Pari vuotta tuosta kärsin, mutta sitten se meni ohi ja onneksi! Todella inhottava vaiva.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Ei niille voi enää mitään muuta kuin nakata pois. Minulla on ollut sama homma synnytysten jälkeen. Kai se joku hormonihäiriö on. Oli tosi inhottavaa ja piti miettiä, että uskaltaako lähteä rattaita pukkaamaan esim. perhekerhoon ym., kun sitten olisi pitänyt käydä pesemässä kainalot ja vaihtaa paita, kun hiki haisi niin voimakkaalle. Monta paitaa meni pilalle. Pari vuotta tuosta kärsin, mutta sitten se meni ohi ja onneksi! Todella inhottava vaiva.

Täh?! Eikai normaali hienhaju (esim. kovasti urheillessa) ole mikään hormonihäiriö!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja asian vierestä:
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Ei niille voi enää mitään muuta kuin nakata pois. Minulla on ollut sama homma synnytysten jälkeen. Kai se joku hormonihäiriö on. Oli tosi inhottavaa ja piti miettiä, että uskaltaako lähteä rattaita pukkaamaan esim. perhekerhoon ym., kun sitten olisi pitänyt käydä pesemässä kainalot ja vaihtaa paita, kun hiki haisi niin voimakkaalle. Monta paitaa meni pilalle. Pari vuotta tuosta kärsin, mutta sitten se meni ohi ja onneksi! Todella inhottava vaiva.

Täh?! Eikai normaali hienhaju (esim. kovasti urheillessa) ole mikään hormonihäiriö!!!

Oletko aina siitä kärsinyt vai onko se tullut nyt sitten lähiaikoina? Voihan tietysti olla niin, että sinulla on ihan normaalisti voimakkaan hajuinen hiki. Minulla se oli ohi menevä juttu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Alkuperäinen kirjoittaja asian vierestä:
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Ei niille voi enää mitään muuta kuin nakata pois. Minulla on ollut sama homma synnytysten jälkeen. Kai se joku hormonihäiriö on. Oli tosi inhottavaa ja piti miettiä, että uskaltaako lähteä rattaita pukkaamaan esim. perhekerhoon ym., kun sitten olisi pitänyt käydä pesemässä kainalot ja vaihtaa paita, kun hiki haisi niin voimakkaalle. Monta paitaa meni pilalle. Pari vuotta tuosta kärsin, mutta sitten se meni ohi ja onneksi! Todella inhottava vaiva.

Täh?! Eikai normaali hienhaju (esim. kovasti urheillessa) ole mikään hormonihäiriö!!!

Oletko aina siitä kärsinyt vai onko se tullut nyt sitten lähiaikoina? Voihan tietysti olla niin, että sinulla on ihan normaalisti voimakkaan hajuinen hiki. Minulla se oli ohi menevä juttu.

Ei minun hiki todellakan voimakkaasti haise, vaan se vähä hiki mikä kovasti reenatessa erittyy kainaloista, pinttyy puseroon kainaloiden kohdalle. Se ei lemua mitenkään, vaan jos kainaloiden kohdalta haistaa, niin siihen on kevyt hienaromi jäänyt. Olen tarkka, eikä huvita sellaista paitaa pistää päälle.

Jospa kokeilen etikkaa..

 

Yhteistyössä