Hienoa olla muslimi..nainen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kyllä kävi sääliksi muslimi-naista,kun oli huvipuistossa perheensä kanssa. Oli kuuma päivä ja naisilla,oli kuumat mustat takit jotain villakangasta päällä ja mustat huivit tottakai.Perheen miehet olivat pukeutuneet t-paitaan ja shortseihin.Isä ja poika söivät pehmisjäätelöä ja äidille ei ostettu mitään.Kyllä se äitikin olisi jäätelönsä ansainnut,päivä oli todella kuuma.Eikös se diskoraha riittänyt äidin jäätelöön?? Muslimimiehet saa vastata tähän.
 
Kyllä kävi sääliksi muslimi-naista,kun oli huvipuistossa perheensä kanssa. Oli kuuma päivä ja naisilla,oli kuumat mustat takit jotain villakangasta päällä ja mustat huivit tottakai.Perheen miehet olivat pukeutuneet t-paitaan ja shortseihin.Isä ja poika söivät pehmisjäätelöä ja äidille ei ostettu mitään.Kyllä se äitikin olisi jäätelönsä ansainnut,päivä oli todella kuuma.Eikös se diskoraha riittänyt äidin jäätelöön?? Muslimimiehet saa vastata tähän.
Ja luulet että kaikissa perheissä on noin? Ehkä nainen ei halunnut jädeä? Mä en ole nähnyt kellään naisella takkia kesällä. Täällä muslimeja asuu aika paljon. Ei ne kaikki muslimit käy baarissa. Ihan niin kuin ei kaikki suomalaisetkaan käy baarissa.
 
Onneksi meidän SUOMALAISTEN Suomessa on TASA-ARVO,repikää siittä.Eli mies pitää turpansa kiinni ja maksaa naisen jäden.Kyllä kaikki muslimit on samanlaisia.T:AP
 
Nainen ei luultavasti saanut jäätelöä, koska jäätelön syöminen olisi tuonut miehen mieleen ajatuksia.. Jäätelöä ei saa syödä edes lusikalla, sama juttu siinä.. Eikä ole edes välttämättä oman miehen pää, johon ajatuksia pelätään ilmestyvän, vieraiden miesten ajatukset ovat pahempia; raivostuttvat naisen omaa miestä. Pukeutumisestaan on luultavasti päättänyt itse, ainakin toivottavasti
 
Nainen ei luultavasti saanut jäätelöä, koska jäätelön syöminen olisi tuonut miehen mieleen ajatuksia.. Jäätelöä ei saa syödä edes lusikalla, sama juttu siinä.. Eikä ole edes välttämättä oman miehen pää, johon ajatuksia pelätään ilmestyvän, vieraiden miesten ajatukset ovat pahempia; raivostuttvat naisen omaa miestä. Pukeutumisestaan on luultavasti päättänyt itse, ainakin toivottavasti

Törkeetä! Kyllä munkin miehen mieleen tulee ajatuksia ja kaikenlaisia, monestakin asiasta, mutta ei se koskaan ole mua jäätelöä estänyt syömästä. Kyllä on naisen osa karmea noissa maissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Törkeetä! Kyllä munkin miehen mieleen tulee ajatuksia ja kaikenlaisia, monestakin asiasta, mutta ei se koskaan ole mua jäätelöä estänyt syömästä. Kyllä on naisen osa karmea noissa maissa.

Törkeetähän se onkin, mutta valitettavasti sitä jotkut joutuvat sietämään.. Vieraan miehen huomion kiinnittäminen itseensä johtaisi todennäköisesti eroon, jossa nainen menettäisi enemmän.. Toki ihmisiä on erilaisia eikä jokainen muslimimies ajattele välttämättä noin, ehkä nainen ei pitänyt jäätelöstä..
 
Minua ei niinkään hämää musliminaisten pukeutuminen, vaan muslimimiesten pukeutuminen. Siveellisyys koskee myös heitä, mutta todella usein näkee heitä vähissä vaatteissa länsimaiseen tyyliin.
 

Similar threads

Yhteistyössä