V
vierailija
Vieras
Kyllä kävi sääliksi muslimi-naista,kun oli huvipuistossa perheensä kanssa. Oli kuuma päivä ja naisilla,oli kuumat mustat takit jotain villakangasta päällä ja mustat huivit tottakai.Perheen miehet olivat pukeutuneet t-paitaan ja shortseihin.Isä ja poika söivät pehmisjäätelöä ja äidille ei ostettu mitään.Kyllä se äitikin olisi jäätelönsä ansainnut,päivä oli todella kuuma.Eikös se diskoraha riittänyt äidin jäätelöön?? Muslimimiehet saa vastata tähän.