H
huolestunut
Vieras
Hei! Olen 21v tyttö ja olen ollut suojaamattomassa yhdynnässä kaksi kertaa tänä syksynä. Nyt parin viikon aikana on alkanut ilmetä kutinaa alapäässä. Kävin klamydia testeissä, ne tulivat negatiivisena takaisin. Pari päivää sitten aloin syömään antibioottia ihan toiseen vaivaan mutta sen jälkeen olen huomannut että alapään kutina paheni ja myös kirvely on tullut uutena oireena. Limakalvot ovat myös kuivat ja valkovuoto on hieman kokkareista. Olin aivan varma että kyseessä oli hiiva kun eilen alkoi kutina mennä sietämättömäksi ja kirvelyäkin on aina välillä. Terveyskeskuksesta suositeltiin minun koittavan hiivalääkitystä joten otin eilen aamulla diflucan(?) pillerin. Olen myös syönyt maitohappobakteereja koko ajan. Kumpikaan ei kuitenkaan tunnu auttavan. Nyt en pysty enää edes nukkumaan kutinan takina. Limakalvoni ovat aivan turvonneet ja kipeät ja kutiavat. Mikään asento eikä rasva yms auta. Olen käyttänyt ceridal-voidetta mutta en tiedä onko sekään sen suuremmin auttanut. Ehkä hieman, ainakin niihin kuiviin limakalvoihin. Olen nykyisin vakituisessa parisuhteessa ja haluaisin tietää mikä ihme minulla on hätänä, poikaystävänikin takia. Olisi kamalaa jos olen saanut jonkun taudin ja tartuttanut sen myös häneen. Poikaystävälläni ei ole samanlaisia oireita, ainakaan vielä. Olisiko kellään mitään ideoita mikä minullla voisi olla? Olisiko mahdollista että minulla olisi kondylooma? :/