Hiivan kotihoito, neuvoja lieventämään tuskaista oloa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alapää tulessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alapää tulessa

Vieras
Joka kerta viikkoa ennen menkkoja sama juttu, mutta aikoihin ei ole ollut näin tuskaista oloa, on kuin tulessa.
Onko mitään kotikonsteja millä voisin oloa mahdollisesti helpotettua?

Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Jogurttia, piimää, viiliä......siis sinne alapäähän.

oikeasti?

oikeesti!! Se tasapainottaa alapään tilannetta, helpottaa oireita ja hapan tappaa sitä hiivaa

pitää varmaan sitten mies pyytää hakemaan ABC:ltä jogurttia, kun ei kaapista löydy kuin baanani jogurttia.

Levitetäänkö sitä sit vaikka yöksi vai kuinka?

Mä oon kerran ollu ruokakaupassa töissä. Ja meillähän ei saanu kesken työpäivän (edes tauolla) lähteä käymään apteekista. Ostin maustamatonta jugurttia ja ihan kesken päivän sitä sinne törkkäsin...

Ei vissiin oo teillä apteekki enää auki? Kuitenkin parhaitahan on nuo hiivalääkkeet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon kerran ollu ruokakaupassa töissä. Ja meillähän ei saanu kesken työpäivän (edes tauolla) lähteä käymään apteekista. Ostin maustamatonta jugurttia ja ihan kesken päivän sitä sinne törkkäsin...

Ei vissiin oo teillä apteekki enää auki? Kuitenkin parhaitahan on nuo hiivalääkkeet.

Yleensä hiivalääkettä olenkin ostanut, sillon kun näin pahaksi menee. Mutta ne on niin kalliita ja tosiaan ei ole enää apteekki auki.

Täytyy kokeilla tuota jogurttia illalla kun mies tulee kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja hoks vaan:
Jugurtit ja nuo muut konstit lieventää oireita kyllä,mutta tulehdusta ne eivät vie pois.Se on hoidettava lääkkeillä.

niin mutta jos hiiva ei oile päässyt kovin pahaksi tai oireiden kanssa pärjää (eikä ole raskaana) ni lääkkeet eivät ole välttämättömiä enshättään.. jos hiiva jatkuu eikä kotikonstit auta ni sit lääkkeitä

Alkuperäinen kirjoittaja ap tyhmänä kysyy:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Jogurttia, piimää, viiliä......siis sinne alapäähän.

oikeasti?

oikeesti!! Se tasapainottaa alapään tilannetta, helpottaa oireita ja hapan tappaa sitä hiivaa

pitää varmaan sitten mies pyytää hakemaan ABC:ltä jogurttia, kun ei kaapista löydy kuin baanani jogurttia.

Levitetäänkö sitä sit vaikka yöksi vai kuinka?

hiivalääkettä saa apteekista..

Alkuperäinen kirjoittaja hoks vaan:
Jugurtit ja nuo muut konstit lieventää oireita kyllä,mutta tulehdusta ne eivät vie pois.Se on hoidettava lääkkeillä.

niin mutta jos hiiva ei oile päässyt kovin pahaksi tai oireiden kanssa pärjää (eikä ole raskaana) ni lääkkeet eivät ole välttämättömiä enshättään.. jos hiiva jatkuu eikä kotikonstit auta ni sit lääkkeitä

No niin niin:)

joo ne on kalliita, mutta kun käyt seuraavan kerran lääkärissä niin pyydä reseptillä saatavaa hiivalääkettä useamman kappaleen resepti. on muuten paljon halvempia, 3-4?.. =)

Mulla oli just viime viikolla ehkä just hiivatulehdus, oli epämiellyttävä olo ja
iho punoitti. Kysyin apteekista neuvoa, mulle sanottiin että hapankaali auttais.
Eli hapanmaitotuotteet. Sitten apteekissa on joku greipinsiemenvalmiste.
Mulla meni itsestään sitten ohi.
Mutta nyt, älä syö sokeria ja valkoista vehnää.
Äläkä pese voimakkailla aineilla.