Hillitön vaatekoko tytöllä :D *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siinä on kyllä kanssa eroja millanen vaate on kenenkin mielestä sopiva. Meenkin suvussa yhessä perheessä äiti pitää lapsia hirveen pienissä vaatteisa, kaikki vaatteet kiristää ja puntit on just sukan rajaan jne. ja jos onkin joskus joku isompi vaate (normikokonen) niin äiti kitisee että kun on niin iso ja kivertää hihoja ja suurinpiirtein lyhentää puntteja. Toisessa tuttavaperheessä taas lapsilla on kauheet teltat, tytöllä t-paita mekkona kun on niin iso lapselle ja muiden silmissä sopivat vaatteet laitetaan kiertoon pieninä. Monilla aikuisillakin huomaa, itse ostan automaattisesti isompaa vaatetta ja tykkään vähän väljemmästä, vaikka voisin monta kokoa pienempääkin ostaa. Ja sisko taas ostaa aina pienintä kokoa joka päälle menee, tykkää kireämmästä ja kokee ahdistavana jos paita hieman lepattaa päällä tai hihat ovat hiukan yli ranneluun. Itse tykkään, että paitojen hihat tulevat tuohon kämmenen puoleen väliin.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Heavyfreak saitko sen villatakin neulottua valmiiks?? ei sulla kuvaa ois valmiista??

Nii sen missä oli ne ruudut? Eih, ei siitä mitää tullu.. hermot vaa meni.. :snotty: :laugh: :laugh:

just sitä tarkotin.... tuli vaan jostain mieleen kun sun aloituksen näin...
mitäs sä niistä langoista teit

Heavyfreak saitko sen villatakin neulottua valmiiks?? ei sulla kuvaa ois valmiista??

Nii sen missä oli ne ruudut? Eih, ei siitä mitää tullu.. hermot vaa meni.. :snotty: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja utelias...:

En oo tehny viel mitää. Täytyy ny vähän kattella, mä annan lankojen olla tuola jonku aikaa ja katon sitte jos yritä uudelleen.. :D