Himo jääpaloihin (raskaana) muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ninni

Vieras
Oon viikolla 34 raskaana ja mulla on himo jääpaloihin.
Voisin syödä niitä loputtomasti.
Onko muita, joilla ollut samanlaista himoa ja mistähän tämä voisi kertoa?
:)

Mulla on ollu sama juttu kun ootin keskimmäistä...tosin ei se ainoo himon kohde oo ollu... Mulle eucalyptus pastillit oli ihan pakkomielle, mies kanto niitä pussitolkulla kotiin, ja vitsi mikä tilanne jos kaupas ei niit ollu. Tosin se loppu heti kun sain vauvelin syliin.. nii ja vichy oli toinen...sekä oliivit :)

Mulla oli myös keskimmäistä odottaessa.
Hullun lailla narskutin ja narskutin niitä, ja sain miehelle yhdet jos toisetkin raivarit, kun se ei ollut muistanutkaan laittaa paketillista jääpalapusseja pakkaseen. (Sen hommahan se justiinsakin olisi ollut ja sen vika kun niitä ei siellä ollut :saint: )

Mulla ollu kans molemmissa raskauksissa himo jääpaloihin :p eivät tosiaan ainakaan lihota :laugh: ja oli ihania kesäkuumalla. tosin söin niitä niin paljon että kurkku tuli kipeeksi, mutta auttoivat närästykseen :whistle:

Joo mulla on aivan sama ongelma, toinen lapsi tulossa ja jääpalat, jäiset vadelmat ja kivennäisvesi on pakkomielle...jos ei ole pakastimessa jääpaloja tai vadelmia aijaiii... Hahah pahat raivarit :D kivennäisvettä mulla menee varmaan joku 1-1,5 l päivässä... Nytkin litkin kivennäisvettä...

Yhteistyössä