Jahas sitäkö se sitten oli, nimittäin ahmin hampurilaisia raskausaikana ihan possuna, Hesburgerin hampit oli parhaita, painoa tuli 18 kg lisää ja totinen raskausmyrkytys josta kesti kauan toipua. Olenkin syyttänyt itseäni hampurilaisen syönnistä, kun aloin epäillä että suolanen ja rasvainen ruoka vaikutti raskaumyrkytyksen puhkeamiseen. Vaikka olen imettänyt ahkeraan, paino ei putoa ja kärsin kaameasta vyötärölihavuudesta. Aikasemmin minulla oli noin 80 cm vyötärö, nytten 94!! Vauva nyt 5kk ja kiloja edelleen 75 kg (pituutta 166 cm). Ylipainoa on IBM:n mukaan 6 kg. Tunnen itseni kauheaksi läskiksi ja mitkään vanhat vaatteet ei sovi, kuljen edelleen odotusvaatteissa. Hampurilaiskilot siis jäivät minulle. Olen suunnitellut aloittavani jonkinmoista laihdutuskuuria kun lopetan imetyksen. Aineenvaihdunta ainakin meni raskausmyrkytyksestä sekasin. Lisäksi synnytyksen (sektion) jälkeen kun aloin toipumaan ja ruokahalukin palaili niin aloin himoitsemaan kauheasti suklaatia, saatoin syödä 300 g konvehtirasian yhteen menoon. Heti sektion jälkeisellä viikolla laihduin tosi rajusti joka päivä, mutta myöhemmin tuli 3 kg lisää suklaan syönnistä!!