Himputin elisa tietoturva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mulish
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mulish

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
4 296
0
36
Tilattiin se paketti johon kuuluu kannettava. Meillä jo ennestään elisan liittymä joten sitä ei tarvi tilata. Mut toi tietoturvan asennus. Liikkes sanovat et asentaa sillä entisellä levykkeellä ja tunnuksilla sen uuteen koneeseen. No eipä hyväksy sitä levykettä kun uudempikin versio olemassa :headwall:
Miks mikään ei mene näissä asioissa niinku pitää?? Pitääks nyt sit odotella uutta levykettä |O

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Me kun otettiin netti niin siinä tuli mukana se tietoturva juttu ja jouduttiin 2 kertaa hakemaan uusi levy sieltä että saatiin se toimimaan :/

Jos meillä sama rumba niin vaadin kyllä ilmaista asennusta! Kyllähän noiden laitteiden pitäis toimia niinku niiden on kerrottu toimivan.

Mulla oli toi elisan tietoturva ja oli ihan perceestä. Kyllä asennuksen tulee hoitua helposti eikä niin että saa metsästää ja soitella ympäriinsä, jos mun pitää itse nähdä suuri vaiva niin sitten otan mieluummin ilmaisen. Ja on toiminut loistavasti, Avast! nimittäin.

Niin pitäs |O Me tapeltiin päivä sen ekan kanssa ja jatkuvasti roikuttiin puhelimessa asiakaspalvelun kanssa.. Sit ne käski hakemaan liikkeestä uuden levyn siihen asennukseen, no sekään ei toiminut ja haettiin kolmas :o Sitten toimi..

Jahka ukko tulee töistä kotiin nii saa taas yrittää. Itse yritin äsken mutta ei löytänyt koko hiivatin ohjelmaa. Ja oon sentään kerran aikasemmi asentanu. Kyllä saa elisa kuulla kunniansa. |O |O |O

Yhteistyössä