O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Nooh:On tuo kyllä aika lyhyt. Peppu kyllä vilkkuu, jos yhtään kumarrut tai vaikkapa tanssitMutta kiva hame muuten!
Joo ei tuolla kumarrella.. Jos jotai tiputtaa niin se on potkittava ulos nurkan taakse ennenku kehtaa nostaa..![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja voi itku:Siis sulla on ihan MIELETTÖMÄN upeat sääret!!!
Mutta kyllä toi hame on silti liian lyhyt. Se ei näytä päälläsi hyvältä koska hame todellakin näyttää liian pieneltä.
Alkuperäinen kirjoittaja ok:Hyvän näköinen!
Pullo bongattu teidän kotoa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Kiitos
Vyötäröltä jne. toi hame on ihan sopiva. Mutta on tehty tollaseks roiskeläpäks, siks mä tässä pohdinki et laitanko... Jokunen sentti ku ois lisää helmaa ni oisin onnellinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Kiitos
Vyötäröltä jne. toi hame on ihan sopiva. Mutta on tehty tollaseks roiskeläpäks, siks mä tässä pohdinki et laitanko... Jokunen sentti ku ois lisää helmaa ni oisin onnellinen![]()
Ompelet sinne alle lilaa tylliä![]()
Ja lisätään vielä että sulla on siis kertakaikkisen upeat reidetkin ja ylipäänsä kaikki osat jaloista!Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Kiitos
Alkuperäinen kirjoittaja ok:Katoin uudestaan.. on se kyllä liian lyhyt. Legginsien kanssa tietty menis, mutta kukapa niitä kesällä pitäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Noh, mulla on tuol onneksi myös liituraitavekkihamekin, jossa on vähän pidempi helma. Taidan vaihtaa siihenEi se oo kiva jos ei tunne itteensä mukavaksi vaatteissa, sit vaan koko illan vaivaa..
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:![]()
![]()
![]()
![]()
Voit laittaa... Oikeesti nuilla säärillä ja muutenkin nuilla muodoilla niin mitä sie ees mietit...
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Noh, mulla on tuol onneksi myös liituraitavekkihamekin, jossa on vähän pidempi helma. Taidan vaihtaa siihenEi se oo kiva jos ei tunne itteensä mukavaksi vaatteissa, sit vaan koko illan vaivaa..
Tää on miulla se suurin kriteeri mitä vaatetta päälleni laitan.
Jos tunnen oloni hyväksi lyhyessä hameessa niin laitan, mutta jos en niin sit en laita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:AivanMä tykkään tästä hameesta tosi törkeesti!! Mut mä vähän luulen että on helmaröyhelöö ommeltava ennenku tällä ulos uskallan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Sopi hyvin hame. Ja että alstenrekistä? Kuka ostaa tuollasen lapselleen, aikuisten mallin?
Laita hyvä ihminen tuo, mut varo, akat on kateellista porukkaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Sopi hyvin hame. Ja että alstenrekistä? Kuka ostaa tuollasen lapselleen, aikuisten mallin?
Laita hyvä ihminen tuo, mut varo, akat on kateellista porukkaa![]()
Mä oon kans ihmetelly et kuka ostaa lapselle tollasii![]()
Taidan tuunailla eka ja laittaa sit. Ja se on huomattu että akat on kateellisia..![]()