hirvee mieliteko terassille

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
ja seuraakin olis ja lapsikin isällään, mutta millä mä meen sinne? :laugh:

eiks oo messevä ongelma taas? :D viittis taksilla tota matkaa suhata, mut jalat ei kestä kävelyäkään kun on ötökät syöny kintut niin et kengät hiertää :/

mies ei tietenkään voi heittää, joten tässäpä vasta pulma :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja HERHILÄINEN:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja HERHILÄINEN:
niin tekis mutta kun ei yksin viitti, ainoankin kaverin kanssa meni välit poikki.



:o :hug: :hug: :hug:

Tätä tää elämä on, sitä ei pitäis ilmeisesti niin paljoo luottaa ihmisiin vaikka kuinka olis hyvä kaveri.

:( :hug: lähde mun kaa, hyvällä säkällä meillä ei oo ku 349 kilsaa välimatkaa :D

ehkä mä sit konttaan :D
täytyy soitella kaverit läpi kyl eka :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja HERHILÄINEN:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja HERHILÄINEN:
niin tekis mutta kun ei yksin viitti, ainoankin kaverin kanssa meni välit poikki.



:o :hug: :hug: :hug:

Tätä tää elämä on, sitä ei pitäis ilmeisesti niin paljoo luottaa ihmisiin vaikka kuinka olis hyvä kaveri.

tiedän tunteen.... nimim. itekki monta vuotta erakkoelämää viettäny... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja HERHILÄINEN:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja HERHILÄINEN:
niin tekis mutta kun ei yksin viitti, ainoankin kaverin kanssa meni välit poikki.



:o :hug: :hug: :hug:

Tätä tää elämä on, sitä ei pitäis ilmeisesti niin paljoo luottaa ihmisiin vaikka kuinka olis hyvä kaveri.

:( :hug: lähde mun kaa, hyvällä säkällä meillä ei oo ku 349 kilsaa välimatkaa :D

ehkä mä sit konttaan :D
täytyy soitella kaverit läpi kyl eka :D

Taitaa olla enemmänkin mitä oikein muistelen

|O
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä