ja seuraakin olis ja lapsikin isällään, mutta millä mä meen sinne?
eiks oo messevä ongelma taas?
viittis taksilla tota matkaa suhata, mut jalat ei kestä kävelyäkään kun on ötökät syöny kintut niin et kengät hiertää :/
mies ei tietenkään voi heittää, joten tässäpä vasta pulma
eiks oo messevä ongelma taas?
mies ei tietenkään voi heittää, joten tässäpä vasta pulma