K
"kikka"
Vieras
Olen äitiyslomalla, ja lisäksi minulla on 4 vuotias poika. Poikani on myös kotihoidossa, otin hänet pois hoidosta kun jäin itse kotiin. Ja huono omatuntoni kumpuaa siis siitä, että jääkö hän paljosta paitsi, kun on vain kanssamme kotona? Yritän kotona tietenkin keksiä hänelle virikkeitä, askartelua ym.
Alunperin otin hänet hoidosta pois sen takia, että en halunnut, että hän kokee itsensä hylätyksi kun tulee uusi vauva, ja tietysti, koska en halua hoitopaikkaa viedä sellaista todella tarvitsevalle.
Pihalla hänellä on kyllä kavereita, mutta vasta illemmalla kun palaavat hoidosta kotiin. Päiväkerhossa hän on, paitsi nyt ei ole ollut, koska pelkään näitä tauteja mitkä tällä hetkellä jylläävät...
Onko ketään muuta kenellä olisi kotihoidossa samanikäinen lapsi?
Alunperin otin hänet hoidosta pois sen takia, että en halunnut, että hän kokee itsensä hylätyksi kun tulee uusi vauva, ja tietysti, koska en halua hoitopaikkaa viedä sellaista todella tarvitsevalle.
Pihalla hänellä on kyllä kavereita, mutta vasta illemmalla kun palaavat hoidosta kotiin. Päiväkerhossa hän on, paitsi nyt ei ole ollut, koska pelkään näitä tauteja mitkä tällä hetkellä jylläävät...
Onko ketään muuta kenellä olisi kotihoidossa samanikäinen lapsi?