hitsi mua pelottaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
exän vaimo kokee mut jollain tapaa uhkana vaikka olen kaikkeni tehnyt korjatakseni tilanteen et näin ei ole..
oli puhetta jo aikaa sitten et ex alkais ottaa poikaa jokatoiseks viikoks heille (tää vaimo tulee ok toimeen pojan kanssa) ja nyt sitten heille tulee vauva ja ex ilmoitti et sitä viikko ja viikko-systeemiä ei tule.. ei siinä, mielellään pidän lapseni kotona, mutta tää oli jo selkee osotus exän tuntien siihen suuntaan et ei hyvältä näytä :(
pelottaa ihan hulluna et uusi vauva syrjäyttää pojan täysin, toivon sydämestäni että olen väärässä :ashamed:

niin muoks.ex on aivan mahtava isä ja pojalle kaikki kaikessa..

No ei toi mun mielestä osoita mitenkään, että uusi vaimo kokee sua/poikaa uhaksi.
Voisiko olla, että haluaa ainakin aluksi keskittyä ihan omaan vauvaansa?
Jos exäsi on tosiaan hyvä isä, niin ei hän uuden vauvan myötä teidän poikaa unohda mutta onhan se ymmärrettävää, että sitten sitä aikaa jakaa 2 lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei toi mun mielestä osoita mitenkään, että uusi vaimo kokee sua/poikaa uhaksi.
Voisiko olla, että haluaa ainakin aluksi keskittyä ihan omaan vauvaansa?
Jos exäsi on tosiaan hyvä isä, niin ei hän uuden vauvan myötä teidän poikaa unohda mutta onhan se ymmärrettävää, että sitten sitä aikaa jakaa 2 lasta.

teidän muuta kautta et vaimo kokee mut uhkaksi ja toi osoittaa exältä aika paljon, tunnen sen verran hyvin tapauksen.
toki kaksi lasta jakaa aikaa eikä exän pidä tietenkään uutta vauvaa mitenkään syrjäyttää esikoisensa takia, mut mua todella huolestuttaa.

Juttelisin ex:n kanssa asiasta. Kysyisin syytä ja sitä, voisiko viikko-viikko systeemi alkaa toimia sitten, kun heidän vauva-arki lähtee käyntiin kunnolla alkusähläyksen jälkeen.

Mä taas luulen, että se ex-miehesi vaimo ei halua hoitaa vauvan lisäksi poikaa. Vaan haluaa olla vauvan kans kahden päivät. Vai olisiko poika päiväkodissa myös isällä ollessaan?
Voihan sitä viikko-viikko systeemiä kokeilla myöhemminkin....sitten, ku vauva on isompi. Toivottavasti kuitenkin tapaa vkl, ettei kokonaan unohda.

ei se vaimo poikaa paljon nytkään hoida, siinä sivussa se menee ja ex hoitaa. olisi päivähoidossa myös isiviikkoina.
ymmärrän toki että oma lapsi on ihan eri ja sen kanssa haluaa tietty olla ja tutustua ja totutella uuteen arkeen, enkä aio niskaan hönkiä ja annan heille oman aikansa, mut tosiaan jankkaan sitä et kunhan ei poika unohtuis täysin :ashamed:

Mun exän nyxä oli aikoinaan tosi mustis. Exä kyllästyi siihen ja soitti kysyäkseen, voiko tulla junnua moikkaamaan nyxänsä kanssa. Toki se mulle sopi. Oli perjantai-ilta...tultiin nyxän kanssa ihan kivasti juttuun ja nyxällä alkoi menokenkä vipattamaan. Pyysi exää lähtemään tanssikapakkaan, mutta exä ei ole tanssimiehiä. Niinpä kysyi multa, kähtisinkö mä kaveriksi. Olin ihan ällikällä lyöty ja sanoin, että ei mulla ole lapsenvahtia eikä oikein varaakaan. Niinpä nyxä päätti, että exähän voi jäädä lapsenvahdiksi, kun kerran ei tanssi, ja rahaakin voi antaa elämänsä naisille. Niin me paineltiin bilettämään :D Juteltiin tosi paljon kaikesta maan ja taivaan välillä ja exän nyxä tajusi, etten todellakaan ole uhka heidän suhteelleen. Tästä on jo 8 vuotta aikaa ja tullaan edelleen loistavasti toimeen. Mä siis suosittelen yhteistä tyttöjen iltaa, jos suinkin vain mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mun exän nyxä oli aikoinaan tosi mustis. Exä kyllästyi siihen ja soitti kysyäkseen, voiko tulla junnua moikkaamaan nyxänsä kanssa. Toki se mulle sopi. Oli perjantai-ilta...tultiin nyxän kanssa ihan kivasti juttuun ja nyxällä alkoi menokenkä vipattamaan. Pyysi exää lähtemään tanssikapakkaan, mutta exä ei ole tanssimiehiä. Niinpä kysyi multa, kähtisinkö mä kaveriksi. Olin ihan ällikällä lyöty ja sanoin, että ei mulla ole lapsenvahtia eikä oikein varaakaan. Niinpä nyxä päätti, että exähän voi jäädä lapsenvahdiksi, kun kerran ei tanssi, ja rahaakin voi antaa elämänsä naisille. Niin me paineltiin bilettämään :D Juteltiin tosi paljon kaikesta maan ja taivaan välillä ja exän nyxä tajusi, etten todellakaan ole uhka heidän suhteelleen. Tästä on jo 8 vuotta aikaa ja tullaan edelleen loistavasti toimeen. Mä siis suosittelen yhteistä tyttöjen iltaa, jos suinkin vain mahdollista.

yritetty on. sillon kun mä vielä olin exän kanssa niin biletinkin nykyisen vaimon kanssa samassa seurassa (ei keskenään soiteltu tms mut paljon nähtiin ja tultiin juttuun) ja nyt mä olen sille punanen vaate ja mun seura ei sitä kiinnosta :/

Yhteistyössä