K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Kyllä siellä ihan yks vaan on, mutta lapsivettä on paljon. Uskotteko, että on aikasta tukala olo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Kyllä siellä ihan yks vaan on, mutta lapsivettä on paljon. Uskotteko, että on aikasta tukala olo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:Huhhuh, että on kokoa, mutta ihana silti! Muuten olet niin simpsakassa kunnossa, että eihän tuossa ole mitään valittamista, mielettömän hieno![]()
ai simpsakassatässä on lihottu jo 20kg
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Järjettömän kokonen!!En ole kyllä ikinä nähny noin isoa mahaa edes itelläni ja kuitenkin jokaisessa raskaudessa on sf-mitta mennyt tasaisesti yli yläkäyrän.Oletko sä jotenkin todella pieni kun tuo noin isolta näyttääkin!Pääsisit varmaan johonkin ennätyskirjaan.. Ajattelitkos ehkä hakea Ennätystehtaalle Suomen suurimman vauvamahan kanssa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:joo lyhyt oon, 150cm
rv 34 oli sf-mitta 34cm
Alkuperäinen kirjoittaja ph:jeeeeeeee, jollain muullakin on jättimaha! (sori ap). Oon kyllästynyt päivittelyihin ja kyselyihin: ootko IHAN varma ettei siellä ole kaksi tai kolme. ihmiset on välillä tosi ajattelemattomia. kun yksi täti kysyi paljon mulle on tullut painoa ja kauhisteli sitten kuulemaansa, niin sanoin että: "paljonkos sulle on tullut painoa, ilmeisesti jonkin verran lähiaikoina"![]()