Hitsit mulla on muuten ruma maha! *turhin koskaan* kuva lisätty :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Kyllä siellä ihan yks vaan on, mutta lapsivettä on paljon. Uskotteko, että on aikasta tukala olo :D

No uskon kyllä! =) Taidat olle itse aika lyhyt,kun maha on nuin edessä? Alle 165cm? Mulla itsellä on ollut aina ihan erimallinen maha,kun on erilailla tilaa kasvaa ylöspäin,olen 176cm pitkä =) En voi käsittää,miten tuommoisen mahan kanssa voi mitään tehdä,kun itselläkin tehnyt tiukkaa!

Mä olen jadal sun kanssa samaa mieltä. Mahasi ei ole kaunis. Mulla kun on sattumoisin melkein samanlainen, toistaiseksi vielä vähän pienempi.

Mä olen ehkä vähän poikkeava, usein kun raskaudesta ja mahasta puhutaan ni ollaan että oioioioi, kun on niinnätti jne. Mun mielestä raskausmaha pääsääntöisesti EI ole nätti. Okei, joskus puolivälissä vielä, jos kantaja on laiha, ni saattaa olla sellanen kaunis kumpu, mutta kun loppupuolelle päästään ni ei kyllä hivele MUN silmää.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:
Huhhuh, että on kokoa, mutta ihana silti! Muuten olet niin simpsakassa kunnossa, että eihän tuossa ole mitään valittamista, mielettömän hieno :)

ai simpsakassa :laugh: tässä on lihottu jo 20kg :D

Niin mutta hoikka olet kuitenkin, tai sitten näytät niin pikkuruiselta tuon massun takana .)

Järjettömän kokonen!!En ole kyllä ikinä nähny noin isoa mahaa edes itelläni ja kuitenkin jokaisessa raskaudessa on sf-mitta mennyt tasaisesti yli yläkäyrän.Oletko sä jotenkin todella pieni kun tuo noin isolta näyttääkin!Pääsisit varmaan johonkin ennätyskirjaan.. Ajattelitkos ehkä hakea Ennätystehtaalle Suomen suurimman vauvamahan kanssa? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Järjettömän kokonen!!En ole kyllä ikinä nähny noin isoa mahaa edes itelläni ja kuitenkin jokaisessa raskaudessa on sf-mitta mennyt tasaisesti yli yläkäyrän.Oletko sä jotenkin todella pieni kun tuo noin isolta näyttääkin!Pääsisit varmaan johonkin ennätyskirjaan.. Ajattelitkos ehkä hakea Ennätystehtaalle Suomen suurimman vauvamahan kanssa? ;)

:laugh: :laugh: :laugh:

tässä on, mussa on varmaan masokistin vikaa, mutta tässä on :D
tuo kuva on itse asiassa edustava, pahemmalta näyttää luonnossa :)

kuvassa rv 35+0

melkein voisin sanoa, että mun maha kuvassa.. siis kun poikaa odotin..
ikuiseksi muistoksi jäi roikkuva "säkki", jota ei sitten jumpalla yms saadakkaan koskaa poies.. sanoivat jo laitoksella, että tota ylimäärästä nahkaa on sitten niin paljon, että veitsellä lähtee, jos on varaa mennä..

ja olin muuten about yhtä iso noilla viikoilla ko sä, jadal, mutta poika oliki sit jättiläinen.. 5380g/55cm

Tuo maha on juuri tuollainen,että kun tulet nurkan takaa niin ensin näkyy vaan mahaa ja mahaa ja mahaa ja sitten viimein sieltä tulee pieni nainenkin.Voisi melkein kysyä,että kumpi vie,sinä vai maha?Ihana kuitenkin on. =)

joo lyhyt oon, 150cm :D
rv 34 oli sf-mitta 34cm

No tuo sinun pituus selittää paljon! =) Mun kaverilla oli kans järjetön maha ja oli sentäs 10cm sua pitempi... On siinä kyllä nahka kovilla!!! Johonkin suuntaanhan sen mahan on pakko kasvaa... ;)

No on kyllä iso...pieni kokosi selittänee asiaa paljon, jossainhan sen vauvan on kasvettava kun ei pienen äitin sisällekkään sovi. Mä oon sua 10 senttiä pitempi, siis en mikään jätti itsekkään ja mulla oli kans olevinaan iso maha mutta kyllä sä vetasit huiput! Ja tosiaan 170 senttisillä ja pitemmillä äiteillä oli paljon pienemmät masut kun mulla kun niitä neuvolassa tapasin.
Sun vaavilla taitaa olla tuolla 3 huonetta ja keittiö ja saunakin :D

Mä omaan muuten samanlaisen, mutta onneksi raskausarpia ei ole kuin 3. Mä oon myös lyhyt, joten tosiaan maha alkaa rintojen alta vieläkin, vaikka tuntuu jo laskeutuneenkin. Viime viikolla sf olikin vain 34 ja pariviikkoa sitten 36. Just ja toi napa on kiva pieni ruskeahko nappi :snotty: Niin mä myös olen lyhyt ja tässä viimeisessä raskaudessa vauvan potkut yltävät rintaluiden päälle eikä pääty luihin niinkuin edellisissä raskauksissa.

Mut sitä mä oon ihmetellyt, ettei mulla oo tässä raskaudessa ollut mitään kriisiä ulkonäköni kanssa,
tota kakkosta kun odotin, mulla oli siro ja nätti maha, ja painoakin tuli vain n. 10kg. Ja mulla oli ihan hirveä kriisi ulkonäöstä silloin.

Nyt kukkii naama kuin ruusutahra konsanaan, painoa tullut paljon ja raskausarpiakin lisää, mutta mua ei huoleta sitten yhtään. Tiedän, että tuo maha ei tuu palautumaan koskaan, oli jo ennen tätä sellainen ryppyinen pussi, nyt tulee pahenemaan varmasti entisestään, mutta silti, mä olen ihan sinut kroppani kanssa :)
ihmeellinen tää naisen mieli :D

jeeeeeeee, jollain muullakin on jättimaha! (sori ap). Oon kyllästynyt päivittelyihin ja kyselyihin: ootko IHAN varma ettei siellä ole kaksi tai kolme. ihmiset on välillä tosi ajattelemattomia. kun yksi täti kysyi paljon mulle on tullut painoa ja kauhisteli sitten kuulemaansa, niin sanoin että: "paljonkos sulle on tullut painoa, ilmeisesti jonkin verran lähiaikoina" :D

mullakin oli jättimaha :)

oli aika vinkeä tunne nousta ekan kerran ylös ilman sitä mahaa, painopiste muuttui niin äkkiä että meinasin lentää persuksilleni :ashamed:

Mun neljävuotias tytär näki sun vauvamahan ja kysyi että kasvaako toi vielä isommaksi :). Itselläni rv 25 ja hänen mielestään mun maha on jo valtava. Nyt taitaa äidin maha olla ihan pikku juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja ph:
jeeeeeeee, jollain muullakin on jättimaha! (sori ap). Oon kyllästynyt päivittelyihin ja kyselyihin: ootko IHAN varma ettei siellä ole kaksi tai kolme. ihmiset on välillä tosi ajattelemattomia. kun yksi täti kysyi paljon mulle on tullut painoa ja kauhisteli sitten kuulemaansa, niin sanoin että: "paljonkos sulle on tullut painoa, ilmeisesti jonkin verran lähiaikoina" :D

:laugh:

Yhteistyössä