Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Ilmaisutapa oli lääkärillä tosiaan väärä, mut raskausaikana tupakointi osoittaa kyllä vähintäänkin henkistä kypsymättömyyttä, ehkä jopa sivistyksen puutetta, joten sikäli muutama kasvuvuosi ennen lapsenhankintaa ei olisi ollut ap:lle ollenkaan pahasta.
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Sori nyt vaan kaikille ja etenkin ap:lle tämä kärkäs kielenkäyttöni, mut mä en vaan tajua naisia, jotka ehdoin tahdoin tekee pahaa vauvalleen. Mä tuun vihaiseksi moisesta. On paljon naisia, jotka eivät voi saada lasta vaikka mitä tekisivät ja sit on toisenlaisia... no joo, kyl te tiiätte. Arkaan paikkaan vaan taisin osua.
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:nyt jo 2.päivä ilman tupakkaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:kävimpäs tänään neuolassa ja laittovat mut sieltä lääkärille viime öisten supistelujen takia,ettei oo vaan paikat menny aukeemaan.
Ensinnäkin tää lääkäri oli 45min myöhässä "koska oli muitakin potilaita",sano näin kun tokasin että luulin olevani väärässä paikassa.
sitten kaikista paras,katto koneelta mun ikää ja sano että olet ehkä vähän LIIAN nuori,keskimääräsesti sopiva ikä saada lapsia olisi 23vuotta!!!Olen VASTA 19,ja täytän 20!olenko nyt miettinyt äitiyden tarkoin,se ei ole mitään leikkiä!
siis ihan oikeesti!!
olin vähän ettämitä.../#&"/#(??!!
jumalauta kun se rupes kokeilee kohdun suuta niin piti törkkää sit melkein koko nyrkki sisään |O
Se ämmä siis ihan oikeesti huusi mulle siitä että "poltan",oon jo pitkään polttanu korkeintaan kahet hermosauhut,nekin puolikkaita.ja se oli nyt maailman hirvein asia."SE ON MYRKKYÄ,SE ON MYRKKYÄ!!!"
mut toi ikä juttu oli niin ihme,eihän kukaan voi tulla mua arvostelemaan siitä että saan lapsen 20vuotiaana?entäs jos olisin ollutki 16?
just ku ajattelin et on hyvä päivä niin joku tommonen Vatipää isolla VEELLÄ tulee arvostelemaan mun kykyä hoitaa mun omia asioita.![]()