hitto ku jännittää olla yksin

lumihiutale82

Aktiivinen jäsen
17.08.2006
3 088
0
36
olen aina pelänny olla yksin yöllä....varmaankin lapsuudesta johtuen..silloin ku olin yksin lasten kanssa niin totuinki jo siihen mutta nyt kun mies ollut tässä jko pari vuotta eikä kertaakaan yötä pois niin pelottaa :ashamed:

tulee varmaan vasta muutaman tunnin päästä.

:snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Pistä pää tyynyyn, ota toinen tyyny kainaloon ja nauti siitä ku on leveesti tilaa nukkua....!!!

ei se oo niin helppoa :snotty:

no on se....usko huvikses!!! :D

ei oo.....ku pelkään oikeesti ihan sairaasti...monet kerrat olen kokeillu tuota joskus mutta ei tuu mitää

samasta ongelmasta kärsin.. usko vaan ,et oo ainut. mä en edes öisin tiedä mitä pelkään, jotenkin vaan tulee ahdistus ja paha olo. ja ei unta millään. mä monesti oonkin silloin koneella tosi myöhään koska en uskalla sammuttaa konetta ja ruveta nukkumaan. katson frendejä monta tuntia ja toivon että nukahtaisin niiden ääreen. puhelimen pidän aina tyynyn vieressä että se on lähellä siinä jos tarve vaatii.

ja mä tiedän että noi pelot on älyttömiä. Mullakin juontaa lapsuudesta kun äiti pelotteli pimeällä.. :/

Jaksuja!! Toivottavasti jaksat tän yön! Voisitko soittaa sun miehelle jos tulee sellanen olo?

Itsekään en osaa olla öisin yksin... Voisit nukkua vaikka valot päällä ja/tai pistää jotain kevyttä tulemaan töllöttimestä :) Vaikka joku sarja dvd:ltä.. Itselläni pyörii yleensä joku leffa tai chatti taustalla.. Luen myös samalla jotain niin kyllä se uni sieltä on yleensä tullu :)

Alkuperäinen kirjoittaja täällä:
samasta ongelmasta kärsin.. usko vaan ,et oo ainut. mä en edes öisin tiedä mitä pelkään, jotenkin vaan tulee ahdistus ja paha olo. ja ei unta millään. mä monesti oonkin silloin koneella tosi myöhään koska en uskalla sammuttaa konetta ja ruveta nukkumaan. katson frendejä monta tuntia ja toivon että nukahtaisin niiden ääreen. puhelimen pidän aina tyynyn vieressä että se on lähellä siinä jos tarve vaatii.

ja mä tiedän että noi pelot on älyttömiä. Mullakin juontaa lapsuudesta kun äiti pelotteli pimeällä.. :/

Jaksuja!! Toivottavasti jaksat tän yön! Voisitko soittaa sun miehelle jos tulee sellanen olo?

onneks en ole ainoa :hug: tuntuu välillä ettei kukaan usko tätä.mutta tää on todellista koska meillä isä pelotteli lapsena mua ja valvotti yöllä koko perhettä...joskus lukitsi huoneeseen meidät kaikki jne.

voin toki soittaa miehelle,sovimmekin niin.mutta en millään haluais häiritä sen vapaa iltaa..
pakko nyt yrittää käydä nukkumaan ja jos pelottaa niin avaan koneen uudestaan.öitä

No arvaas onko täälä hauskaa,kun en saa keittiön ikkunaa kiinni! :o Asutaan maatasossa ja aika keskustassa..Mies tulee töistä tossa viiden mais :/ Onneks ostin tänään lyhdyn parvekkeelle,mukavampi käydä tupakilla kun näkee jotain.. =)

Mun mies on baarimikko eli meen melkein joka ilta yksin nukkumaan, ennen ei pelottanut, mutta nyt kun asutaan rivitalossa maan tasalla, niin pelkään koko ajan! Ajattelin että tottuisin, mutta nyt mennyt jo viis kuukautta eikä helpota..

Alkuperäinen kirjoittaja pelkuri:
Mun mies on baarimikko eli meen melkein joka ilta yksin nukkumaan, ennen ei pelottanut, mutta nyt kun asutaan rivitalossa maan tasalla, niin pelkään koko ajan! Ajattelin että tottuisin, mutta nyt mennyt jo viis kuukautta eikä helpota..

:hug: Kuulostaa tutulle..

-Portsarin vaimoke-

Yhteistyössä