HITTO MUA SAPETTAA!!(rahan lainaajista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 597
0
36
Lahti
ei me olla mitää saakelin pankkiautomaatteja |O Miks aina ollaa soittamassa et "lainaa lainaa lainaa lainaa.." tosin lähipiirissämme mun ja miehen yhteisistä ystävistä me taidetaa olla ainoat säännöllisine tuloinemme .. |O |O |O

kyllä mä tiedän että pakko ei oo lainata, eikä aina lainatakaan.. mua vaan ärsyttää että me ollaa aina ne ensimmäiset keltä sitä rahaa kinutaan ..
Ja mun tekee tosi pahaa sanoa ei.. jos tiedän oikeesti että se raha KUNNON käyttöön menis.. mutta ei meilläkää sitä rahaa oo vaikka muille jakaa..

.. |O

Mulla kans on niitä kavereita jotka olis vähän väliä rahaa lainaamassa, vaan harvoimpa lainaan vaikka sattuisikin olemaan mistä lainata. Jos tiedän että raha menee todella tarpeeseen, niin silloin voin harkita.

Ihme asioista täälläkin ränkytätte.. Onneksi en ole teidän ystävänne.. Olette itse röyhkeitä!! Jos kuitenkin saisitte rahanne takaisin niin mitä sitten vaikka muutaman kympin joskus jollekin lainaat! Olette ärsyttäviä. Tietenkin jos kokoajan on kyselemässä rahaa lainaan joku niin toki se ärsyttää. Pitäisikö sanoa sitten lainaajalle suoraan eikä täällä ainoastaan purista! Menkää kansalaiset itseenne!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihme asioista täälläkin ränkytätte.. Onneksi en ole teidän ystävänne.. Olette itse röyhkeitä!! Jos kuitenkin saisitte rahanne takaisin niin mitä sitten vaikka muutaman kympin joskus jollekin lainaat! Olette ärsyttäviä. Tietenkin jos kokoajan on kyselemässä rahaa lainaan joku niin toki se ärsyttää. Pitäisikö sanoa sitten lainaajalle suoraan eikä täällä ainoastaan purista! Menkää kansalaiset itseenne!!

päivää sullekin :flower: =)

Yhteistyössä