Hiuksia vaaleemmaksi tästä, vinkkejä! *Sis. kuvan*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jouluksi_Blondiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jouluksi_Blondiksi

Vieras
Aijaa.com - 8828941.jpg

Eli tukka näyttää tällä hetkellä tältä.
Latvat on siis vielä tummat, ja päällisosa vaaleimmillaan.

Tarkoitus olisi tästä ruveta vaalentamaan, mitä sanotte? Raidottaimalla vai pitäiskö vielä vetästä värinpoistoa?
Hopeashampoo odottaa jo kaapissa, se kun kuulema lupaa taittaa mahdollista keltaisuutta pois hiuksista.
Ja tavoitehan olisi päästä ihan blondiksi asti, ei tietenkään yhdellä värjäyskerralla,mutta miten tästä nyt kannattaisi ruveta vaalentamaan?
Suositelkaa jotain blondaus värejä yms!!

Ja älkää sanoko kampajaalle, tällä kertaa aijon yrittää ensin ystäväni kanssa kotosalla......:)

Kielsit sanomasta, että mene kampaajalle, mutta ei tähän voi muuta sanoa kuin että mene kampaajalle. Tukka näyttää jo valmiiksi siltä, että oot ite tunkenu siihen vähän sitä sun tätä. Heräsi kyllä kysymys, että kannattaako tuollaista hamppua lähteä enää edes vaalentamaan. Aika huonossa kunnossa minusta sun hiukset, eikä vaalentaminen ainakaan asiaa paranna...

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Mielenkiinnolla odotan vastauksia sillä itsekin mietin vastaavaa projektia.
ennen olen itse vaalentanut tekemällä raitoja useamman kerran mutta sillä ei saa tasaista tulosta.

aek: Toi lopputulos on syntynyt nimenomaan kampaajalla, istuin siellä 3 tuntia. =) Hiukset ovat hyvässä kunnossa, en tiedä mitä sitten tuo kuva antaa ymmärtää. Lähtökohta oli siis lähes mustat hiukset.
Odotin jopa että hiukseni olisivat tuosta käsittelystä kärsineet enempi, mutta ei , ihan hyvässä hapessa ovat edelleen.

älä ny vaan ite ala vaalentaan, johan sulla on kohta kaikki sävyt päässäs. juuri tulee ihan vitivaaleeks, sit tummenee sitä mukaa mitä on värjättyä. juurihan vaalenee/värjääntyy parhaiten, koska on hyväkuntoisinta. ja tosiaan, raidat on parhain vaihtoehto, mutta nekin kampaajalla ehdottomasti. ja latvoja kannattaa leikata rankalla kädellä...

• Tykkää
Ystäväni joka monet kerrat on mun tukkaa värjäillyt, ehdotti että pistettäis vaaleita raitoja kasapäin tohon pehkoon ja sitten hopea hoitoainetta, kuulema tehokasta.
Ystävälläni on siis kokemusta hiuksien värjäämisestä jo pidemmältä ajalta.

aek: Toi lopputulos on syntynyt nimenomaan kampaajalla, istuin siellä 3 tuntia. =) Hiukset ovat hyvässä kunnossa, en tiedä mitä sitten tuo kuva antaa ymmärtää. Lähtökohta oli siis lähes mustat hiukset.
Odotin jopa että hiukseni olisivat tuosta käsittelystä kärsineet enempi, mutta ei , ihan hyvässä hapessa ovat edelleen.

Ok, no sitten vaihda kampaajaa... ;) Tai en tiedä halusitko ite just tollasen lopputuloksen, mutta ei ole mun mielestä kovin hyvä väri. Ja tuohon jos vielä alkaa itse tekemään raitoja, tulee entistä sekavamman näköiseksi. Eikä sun hiukset kyllä mun mielestä mitenkään huippukunnossa kuvan perusteella näytä oleva. En tarkoita pahalla, mutta jos tukka ei ole jo valmiiksi hyvässä kunnossa, varsinkin silloin jos alkaa itse värjäämään, menee ihan päin berberiä...

Suosittelen hyvää kampaajaa, jolle kerrot vaalennushaaveistasi.

älä ny vaan ite ala vaalentaan, johan sulla on kohta kaikki sävyt päässäs. juuri tulee ihan vitivaaleeks, sit tummenee sitä mukaa mitä on värjättyä. juurihan vaalenee/värjääntyy parhaiten, koska on hyväkuntoisinta. ja tosiaan, raidat on parhain vaihtoehto, mutta nekin kampaajalla ehdottomasti. ja latvoja kannattaa leikata rankalla kädellä...

Tyvi vaalenee kyllä sen takia paremmin, että siinä on vähemmän käsittelyjä alla, kuin latvassa. Ei siksi, että se on parempikuntoista. Vaikka parempi kuntoista se kyllä toki onkin... :)

mä tein ite silleen, että laitoin raa´asti värinpoiston ja sitten vaaleanruskean värin.. meni kyllä hieman vihertäväksi tukka, mutta kärsin sillä muutaman viikon ja sitten taas laitoin taas pari astetta vaaleamman värin.. tuolla tavalla oon iteltä saanu hiukset suht. vaaleaksi.. ei ole ihan blondi mutta ei ole kaukanakaan.. :)
sulla on aika lailla yhtä tummat hiukset kuin mulla silloin oli.. eli kannattaa vaan alkaa rohkeesti vaalentaan jos vaan hiukset kestää sen :D mulla sen takia muutaman viikon odotuksia värjäysten välissä, kun hiukset on huonossa kunnossa..
ja jos tuntuu, että ei saa tarpeeksi vaaleaa tarpeeksi nopeasti niin sitten vaan blondeja raitoja esim. sekaan :)

Voisithan pistää ensin vaalennusvoidetta noihin latvoihin. Jos saisit niitä lähemmäs tyvien väriä, niin sitten voisitkin jo koittaa ihan jollain kevyesti vaalentavalla hiusvärillä ja hopeashamppoolla. Ja sitruunanmehulla itse ole pessyt hiuksia välillä tai sitruunamehut päässä saunaan ja kesällä auringonvaloon, niin vaalenee. Ja sitten kosteusvoidetta hiuksiin ja antaa vaikuttaa ennen pesua.

Ok, no sitten vaihda kampaajaa... ;) Tai en tiedä halusitko ite just tollasen lopputuloksen, mutta ei ole mun mielestä kovin hyvä väri. Ja tuohon jos vielä alkaa itse tekemään raitoja, tulee entistä sekavamman näköiseksi. Eikä sun hiukset kyllä mun mielestä mitenkään huippukunnossa kuvan perusteella näytä oleva. En tarkoita pahalla, mutta jos tukka ei ole jo valmiiksi hyvässä kunnossa, varsinkin silloin jos alkaa itse värjäämään, menee ihan päin berberiä...

Suosittelen hyvää kampaajaa, jolle kerrot vaalennushaaveistasi.

Olin ja olen edelleenkin tyytyväinen lopputulokseen, sillä yhden kampaajakäynnin aikana toi tukka kyllä vaalentui todella paljon.
Latvat näyttävät kuvassa hiukan tummemilta mitä ovat.
Hyvässä kunnossa ovat, ole huoleti ;) leikattu on jo huonot pois.

itse vaalensin mustasta ihan blondiksi värinpoistoaineella.. kaks kertaa vedin värinpoiston (muista pitää 2viikkoa väliä) ja sitten valitsin sopivan vaalean ja värjäsin vielä sillä. ainut huono puoli siin oli et jonkun aikaa piti olla oranssilla päällä :) voit halutessasi laittaa välillä myös jonkun sävytteen.

Mun näössä on varmaan jotain vikaa kun en nähnyt kuvassa erityisen huonokuntoisia hiuksia? :D

Suosittelisin raidoilla lähteä vaalentamaan, kampaajatkinhan yleensä tekee niin. :)
Itse tein joskus niin, että kampaajalla otin värinpoiston ja kotona sit vaaleita raitoja laittelin ja värjäsin sitten vaaleammaksi.

• Tykkää
Eli ei auta muu kun käydä ostamassa raitaväriä ja pistää se sit illalla tukkaan...jos löydän tän keskustelun vielä niin voin laittaa lopputuloksesta kuvaa..... :)

Joo näin itsekkin ajattelin, kiitos vinkistä. :)
Jossain suosittelivat tuota schwarzkopf :in Blonde -raitaväriä.. ei pitäis kai jättää niin keltaisiksi ...

Yhteistyössä