O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.

raitavärillä saa tummatkin vaaleiksi.en muista nimeä, mutta sellainen sinipohjainen paketti..
enpäs olekkaanToi on jassåå.
Kerronpas oman tarinani hiusten vaalentamisesta,
eli olen aikaisemminkin ollut lähes blondi, mutta (yllätys yllätys) kyllästyin vaaleisiin ja päätin vetää tummanruskean ja siitä taas mustaksi.
Lähtökohta: (kuvan otosta noin puolitoistavuotta aikaa)
Aijaa.com - 8829370.jpg
Seuraava vaihe: Aijaa.com - 8829371.jpg
Ja sitten: Aijaa.com - 8829372.jpg
Ja hiukseni eivät kärsineet tästä itseni mielestä yhtään. Ei joutunut lyhentämään hiuksia, tietenkin säännöllisesti käyn latvoja vähän pätkimässä mutta ei muuten..
Ehkä mun hiukset on sitten vaan vähän vahvempaa kamaa..![]()
Niinhän sitä oikeesti luulee niinhän mäkin luulin, mut kun sä oot vielä suorahiuksinen. Mulle sano kampaajatkin et tää mun tukka on vahvaa kuin hevosen harja ja luonnonkihara vielä, oikeen vahva ja itsepäinen tukka. Mut näin vaan purkkaantu mun hiukset.
En usko ollenkaan et tätä toista blondausta tulee sun hiukset kestämään, mut en mä nyt toisten asioihin puutu. Kerroin vaan tarinani.
Kielsit sanomasta, että mene kampaajalle, mutta ei tähän voi muuta sanoa kuin että mene kampaajalle. Tukka näyttää jo valmiiksi siltä, että oot ite tunkenu siihen vähän sitä sun tätä. Heräsi kyllä kysymys, että kannattaako tuollaista hamppua lähteä enää edes vaalentamaan. Aika huonossa kunnossa minusta sun hiukset, eikä vaalentaminen ainakaan asiaa paranna...
Sama tuli minulla mieleen. Sinuna leikkaisin hiukset lyhyiks ja lähtisin kasvattamaan tervettä hiusta, elä ihmeessä ainakaan ite yritä vaalentaa pilaa sun hiukset ihan lopullisesti. Todella hamputtuneet hiukset sulla !
Miksi minä en nähnyt että ap:n hiukset olisivat hamputtuneet? Ja vaalennus ei AINA pilaa hiusta, ja kaikilla suomalaisilla EI OLE hamputtuneet, ohuen ohuet liirut päässään.