Hiusapua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa

Vieras
Yritän kasvattaa hiuksia pitkäksi, mutta oon kyllästynyt tähän tylsään ei-minkään-malliseen malliin. En vaan yhtään tiedä mitä niille tekisin, että niistä sais kivemman näköset. Otsahiuksista en oikeen tiiä kun ne on niin hankalat kun on luonnonkiharat. Jotain uutta väriä ois kiva saada, tai vähintäänkin pitää värjätä uudestaan tolla tummanruskeella kun alkaa olemaan niin oman väriset hiukset jo ja ne on aika tylsän ruskeat.
Täällä on vähän paremmin selitettynä mun ongelma ja kuva sekä kiharalla olevista että suoristetuista hiuksista. En yhtään nyt osaa arvioida mikä mulle sopisi :D Ja semmosia arjen ja juhlankin kampausvinkkejä mielellään otan vastaan. Joten jos joku viitii neuvoa niin tuolta löytyy kuvat:

You were born to be my baby: Hiusapua tänne heti kiitos!

(PS: En tarvi sit mitään muuta ulkonäkökommenttia tai haukkumisia kun noissa kuvissa ei oo siis muuten hiuksia mitenkään laitettu, muuta kun toisissa suoristettu, ja meikannutkaan en ole. Joten hiusvinkkejä vaan kiitos)

Kiitos vastauksesta :) Joo no, mä haluaisin ensin nähdä jotain kuvia esim netistä tai jotain mielipiteitä mikä sopis yms, että osaisin jo etukäteen katsella mitä tekisin :D

Yhteistyössä