miten miestä miellyttäis...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippoliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja niinniin:
taas täällä käsketäänheittämään pihalle tosta vaan. kuinka moni oikeasti heittäis tuossa tilanteessa oman miehen mäkeen jos sydämestäsi häntä rakastaisit?

Mä heittäisin. Ja takas ei olisi tulemista ennenkun olisi hankkinut käytöstapoja.

taas täällä käsketäänheittämään pihalle tosta vaan. kuinka moni oikeasti heittäis tuossa tilanteessa oman miehen mäkeen jos sydämestäsi häntä rakastaisit?

Tietyssä tilanteessa se "rakkaus" ei ole ihan tervettä.
En nyt AP:n tilanteesta toki tiedä, joten tämä ei ole suoraan sulle.

On olemassa ihmisiä, jotkaovat hyviä manipuloimaan ja alistamaan, mutta silti heillä on ihanat rakastavat naiset (tai miehet) jotka eivät vaan tajua tilannetta.

Joidenkin naisten on vaikea ymmärtää missä vaiheessa suhde menee sairaalloiseksi. Rakkaus ja riippuvuus sekoittuu. Jos suhteesta puuttuu kunnioitus (kuten tässä tapauksessa mies ei kunnioita naistaan) , ei se ole terveellä pohjalla ja silloin kannattaa se mies laittaa menemään.

Aloittajallakin on mahdollisuus saada elämä jossa häntä kunnioitetaan, ja hän pystyy itseään kunnioittamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
MITÄ PER-KELEEN VÄLIÄ SILLÄ ON TYKKÄÄKÖ UKKOS VAI EI????? VÄRJÄÄ HIUKSESI JA LAITA LAINEITA JA LAITA NE HOUSUT JALKAAN, JOS SINÄ ITSE NIISTÄ TYKKÄÄT!!!!!!!

aamen!

Niinpä. Kuule se taitaa olla ihan sama miltä se sun peppus oikeesti näyttää.

Mä oon 166 ja painan 50. Mun takapuoleni oli liiän leveä. Myös "miehen" kavereiden mielestä,kuulemma. Ihmetteli miksen oksentanut kaikkea mitä söin? Kun kerran olin niin lihava ja vielä söinkin niiiiin ällöttävän paljon!

Sitten kun jätin hänet, olin ällöttävän laiha, (siis hänen mielestään) jopa "miehen" kavereiden mielestä, kuulemma.

ps. Mä muuten luovuin niistä mun lempi farkuistani

Lakkaa miellyttämästä hyvä ihminen. Miehesi on joku sairas narsisti kun haluaa, että tunnet itsesi huonoksi. Älä suostu enää, olet ihan hyvä kiharoilla tai ilman, isolla tai pienellä perseellä ja juuri sinun leualla ja sormilla.

Alkuperäinen kirjoittaja lisa:
Sun ukkos on varmaan mun siskoni kaverinex. Se ukko jätti sen likan ku sillä oli pienen pieni pömppömaha ja välillä tuli muutama finni naamaan!!!

Sinäänsä hyvä että jätti. Ei tuollaiseen tee hyvää jäädä roikkumaan.

Anteeksi, mutta en yhtään ymmärrä MIKSI olet tuollaisen ihmisen kanssa!???

Mun yhdellä läheisellä on mies joka ei lupaa leikata hiuksia lyhyeksi eikä hoikat naiset ole ihania vaan pitää olla pyöreä ellei jopa vähän lihava.

Älä hyvä ihminen anna painaa itseäsi alaspäin! Sano miehelle miltä tuntuu (jos et ole jo sanonut) ja jos ei tehoa eikä ukko muuta käytöstään niin lähde pois. Löydät kyllä paremman ja ansaitset paremman ihmisen rinnallesi!

Ukko kuulostaa moukalta ja juntilta, todella typerältä taliaivolta.

Oletko sanonut miehellesi, että sinua loukkaa tuollainen arvostelu.
Kai miehesi näkee sinussa muutakin kuin ulkonäön?

On se helppoa täältä käsin ihmisten sanella, että jätä mies.
Siihen en teitä sen enempää tuntematta suoralta kädeltä kehoittaisi,
mutta toki kannattaa miettiä, mitkä ovat ne suhteenne rakennusaineet.

Ja sinulle ap, älä anna miehesi sanojen liiaksi haavoittaa itseäsi. Ethän anna itsetuntosi rakentua sen mukaan mitä mies (anteeksi nyt, mutta ilmeisen ilkeä tai kertakaikkiiaan ajattelematon sanoissaan) sanoo.
Suhde ei mielestäni saa rakentua miellyttämisajatukselle.
Vaan ihmisen pitäisi saada olla siinä oma itsensä ja tulla hyväksytyksi sellaisenaan.

Toki kumppaninkin joitakin mielipiteitä voi koskien omaa ulkonäköään ottaa huomioon. Mutta se, että toinen asettaisi ehdot miltä toisen tulee näyttää ei ole mielestäni hyvä asia.
Etenkään kun se ulkonäkö ei kuitenkaan ole se mikä suhdetta pitää koossa. Eihän?

Ja älä ota tätä arvosteluna itseesi. Tuli vain paha mieli puolestasi :hug:

Ei ap ole ainoa laatuaan, mutta sanonpa mielipiteeni.
Aikuinen ihminen päättää itse ulkonäöstään ja pukeutumisestaan. Puolisoiden pitäisi kunnioittaa toisiaan, ei arvostella takapuolia tms. Se kertoo kunnioituksen puutteesta. On kyllä parisuhteita, joissa lasketaan rankastikin leikkiä vaikka ulkonäöstä, eikä loukkaannuta puolin eikä toisin, se on ihan ok. Mutta jos toinen ei ymmärrä leikkiä tai leikinlasku on loukkaavaa, se ei enää ole hyväksyttävä asia.
On parisuhteita, joissa toinen haluaa hallita ja toinen alistua. Jos se on molemmille ok, niin mikäpä siinä. Jos ei halua alistua, on parempi lähteä kävelemään, muuten satuttaa itseään.
Ap, kunnioita ensisijassa itseäsi ja omia toiveitasi. Mieti mitä suhteelta haluat ja miksi kaipaat niin toisen hyväksyntää, että olet valmis laittamaan hänen toiveensa itsesi edelle. Onko se rakkautta vai riippuvuutta? Mistä se kertoo?

Mitään mielipiteitä en ota itseeni. Itseasiassa kohentaa itsetuntoa todella paljon kun tietää että mitä naiset asiasta ajattelee. Se myös antaa uskallusta puhua miehelle ja todella kertoa miltä tuntuu. Olen miehelle jo kertonut että tuntuu pahalta kun tuntuu ettei hän tykkää minussa mistään. Kertomisen jälkeen mies sanoi minun olevan kaunis tällaisenaan. Ja illalla pyysi mut kainaloonsa katsomaan telkkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:
Mitään mielipiteitä en ota itseeni. Itseasiassa kohentaa itsetuntoa todella paljon kun tietää että mitä naiset asiasta ajattelee. Se myös antaa uskallusta puhua miehelle ja todella kertoa miltä tuntuu. Olen miehelle jo kertonut että tuntuu pahalta kun tuntuu ettei hän tykkää minussa mistään. Kertomisen jälkeen mies sanoi minun olevan kaunis tällaisenaan. Ja illalla pyysi mut kainaloonsa katsomaan telkkaa.

No toivottavsti kyseessä nyt on vaan sitten hyvin, hyvin ajattelematon mies, joka oikeasti parantaa tapansa eikä nauti sinun alistamisestasi.
Toivon että asiat sujuu paremmin ja että sulle ja lapsilla on ihan OIKEESTI, rehellisesti hyvä olla. :)

Ja MUN kuvitellaan olevan tossun alla, koska elän ulkomaalaisen miehen kanssa....
(enkä muuten oo kertaakaan kysynyt mieheltä, saanko laittaa nämä farkut jalkaan vai näyttääkö perseeni niissä liian isolta miehen mielestä, saanko leikkauttaa hiukseni, tms)

Yhteistyössä