miten miestä miellyttäis...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippoliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Mulle tuli mieleen kaksi kysymystä sun viesteistä:

Mitkä asiat miehesi mielestä sinussa ovat positiivisia?

Miksi miehesi on kanssasi, jos olet hänen mielestään noin vastenmielinen?

hmm...niinkuin miehellenikin sanoin niin mä en niitä positiivisia niin muista, koska sitä negatiivista kuulee niin paljon. mut joskus oon kysyny et mistä mussa sit tykkää, niin tais sieltä silmät tulla..
mies sanoo olevansa mun kanssa rakkaudesta..nämä kysymykset olen tosiaan mieheltänikin kysynyt.
Kyllä sieltä suusta joskus ihan yllättäen tulee rakkauden tunnustus. viimeksi nyt viikonloppuna.

taitaa olla ukkos jotenki huonolla itsetunnolla varustettu ja hän on löytänyt susta hyvän uhrin. Siis kyykyttää sua kunnolla ihan itseään pönkittääkseen. Alahan jo äkkiä irtautua tommosesta roolista, annat lapsilleski aivan kauhean mallin jos alistut noin rankkaan henkiseen väkivaltaan koska sitähän tuo on!!

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:

hmm...niinkuin miehellenikin sanoin niin mä en niitä positiivisia niin muista, koska sitä negatiivista kuulee niin paljon. mut joskus oon kysyny et mistä mussa sit tykkää, niin tais sieltä silmät tulla..
mies sanoo olevansa mun kanssa rakkaudesta..nämä kysymykset olen tosiaan mieheltänikin kysynyt.
Kyllä sieltä suusta joskus ihan yllättäen tulee rakkauden tunnustus. viimeksi nyt viikonloppuna.

Sitten kysyisin sulta, että riittääkö tuo sinulle?

Jos vastaus on ei, niin sun pitää alkaa tekemään töitä sen eteen, miten miellyttäisit itse itseäsi. Sun pitää olla itseesi tyytyväinen, tykätä itsestäsi sellaisena kuin olet. Jos sä olet itseesi tyytyväinen, niin miehesi on kanssasi, koska rakastaa sinua sellaisena kuin olet, hänelle sinä olet täydellinen juuri sellaisena kuin olet.

Jos miehesi on kanssasi, koska haluaa muokata sinua joksikin ihme mielikuva-naiseksi, lähtee hän etsimään uutta huonoitsetuntoista uhria heti kun sun itsetuntosi on tarpeeksi vahva ja sinä viihdyt itse sellaisena, kuin olet. Kukaan ei ansaitse tulla kohdelluksi muovailuvaha-ihmisenä!

Alkuperäinen kirjoittaja neja:
hei et oo tosissas tommosen miehen kanssa??!?!?!?!? näytä sille tää ketju...

siitä tulis todellinen sota

Musta alkaa kuulostaa ap, että sut on ihan ajettu nurkkaan ja sun itsetunto on nollattu tässä parisuhteessa. Miten sinä olet tähän joutunu? Voi että kun jaksaisit ja osaisit pitää puolesi, ei sun mies sua omista. Sä olet aikuinen ihminen, joka saa tehdä esim. hiuksilleen ihan mitä lystää.
Koita puhua miehesi kanssa, rakentavasti. Kerro, että sinä et koe tasa-arvoa suhteessa, ja pysy tiukasti sanojesi takana. Voimia! :hug:

Ohhoh, mun miehen mielestä mä olen täydellinen juuri tälläisenä kuin olen ja vaikka yritän väkisin vikaa itsestäni löytää niin mies vain tuhahtelee sellaiselle... Nyt hyvä ap, itsetunto ylös äläkä annan miehen noin kommentoida ulkonäköäsi. Sinä olet kaunis juuri sellaisena kuin olet!

mä nyt kerroin miehelle viestillä et miltä musta tuntuu (suoraan on turha puhua, siitä ei tule mitään), laittoi takaisin; No tottakai mä susta tykkään ja rakastan vaik minkä näköinen olisit..höpsö

onko miehes turhautunu ja purkais sen sit suhun? :/

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
mä nyt kerroin miehelle viestillä et miltä musta tuntuu (suoraan on turha puhua, siitä ei tule mitään), laittoi takaisin; No tottakai mä susta tykkään ja rakastan vaik minkä näköinen olisit..höpsö

onko miehes turhautunu ja purkais sen sit suhun? :/

Onko miehellä työstressiä, ongelmia kavereiden tai vanhempien kanssa? Voisko tämä johtua sit näistä, ja kaikki vaan purkautuisi sinuun?

Oliko kenties harrastettu seksiä?

no töissä on raskasta, mut se on ihan joka päivä, eikä siitä helpota, työ on sellaista. raha on tiukalla,mut tuntuu et mä siitä stressaan enemmän. en sitten tiedä, et peittääkö mies sen sit niin hyvin. jos jostain laskusta jotai sanon, mies tiuskaisee et maksa sit. ens viikonloppuna ollaan menos ilman lasta ahvenanmaalle. saa vaihtaa vapaalle, mut mä pelkään mitä siitä tulee koska ite en voi juoda, mut mies ja kaks sen kaveria varmasti vetää ihan överiks.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:

Oliko kenties harrastettu seksiä?

no täytynee myöntää et mies seksiä halus kun sanoi rakastavansa, mut mä en just sillä hetkellä halunnut, illalla sai sit.

Vaik minkä näkönen oisit...???

Anteeksi, ett mä nostan tän ketjun mutt mä olisin odottanut vastausta jossa kerrotaan mun olevan kaunein, takapuoleni ihanin ja muutenkin täydellisin juuri hänelle. Niin sun miehes vastaa että vaik oisit minkä näköinen (rivien välistä: vaikk ootkin vähän tollanen niin kyll mä susta tykkään kuitenkin). :o

Miehen ex oli luunlaiha, jolla todella pienet rinnat, vaikka kaksi lasta hänkin synnyttänyt..Vaikka tämä ex ei meidän elämässä mitenkään enää ole, niin tavallaan myös se syö koska hän oli se laiha ja pienirintainen, minkälaisista ilmeisesti mies pitää.
Mäkin olin ennen laiha ja pienemmät rinnat (eipä isot mielestäni nytkään), mutta esikoisen aikana painoa tuli ja jäikin, olisi varaa kyllä laihduttaa, mutta varmasti moni myös tietää että se ei ole helppoa, ja nyt kun toista vielä odotan niin...

Taidat olla mun exän kanssa.

Sairas paskianen pisti mut elään helvetissä ennenkun uskalsin lähteä.

Tsemppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Vaik minkä näkönen oisit...???

Anteeksi, ett mä nostan tän ketjun mutt mä olisin odottanut vastausta jossa kerrotaan mun olevan kaunein, takapuoleni ihanin ja muutenkin täydellisin juuri hänelle. Niin sun miehes vastaa että vaik oisit minkä näköinen (rivien välistä: vaikk ootkin vähän tollanen niin kyll mä susta tykkään kuitenkin). :o

Ja anteeksi vaan, taidan olla yliherkkä tälläisille asioille, mutta mun menee kylmät väreet tosta miehestä.
Totta kai se nyt vastaa viestiin noin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:
Miehen ex oli luunlaiha, jolla todella pienet rinnat, vaikka kaksi lasta hänkin synnyttänyt..Vaikka tämä ex ei meidän elämässä mitenkään enää ole, niin tavallaan myös se syö koska hän oli se laiha ja pienirintainen, minkälaisista ilmeisesti mies pitää.
Mäkin olin ennen laiha ja pienemmät rinnat (eipä isot mielestäni nytkään), mutta esikoisen aikana painoa tuli ja jäikin, olisi varaa kyllä laihduttaa, mutta varmasti moni myös tietää että se ei ole helppoa, ja nyt kun toista vielä odotan niin...

Taidat olla mun exän kanssa.

Sairas paskianen pisti mut elään helvetissä ennenkun uskalsin lähteä.

Tsemppiä.
**

Joo, tai sit oot mun exän kanssa. Mullakin oli hänen mukaansa läski takapuoli ym. Mä olin silloin 177cm/55kg eli omasta mielestä kyllä aika hoikka. Nyt painan melkein 20kg enemmän. Exä vaan tiesi mikä loukkaa mua eniten.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Ei moro mikä mies... :xmas:

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Seuraavan kerran kun keskustelette sun takapuolesta niin kerro toki miehelle, ettei se hänenkään pyllynsä vastaa lähellekään sitä mistä olet itse unelmoinut. Eikä tukka sinnepäinkään kuin sun unelmien miehellä, ja sormetkin on kaukana niistä hoidetuista mallinkäsistä, mistä näit teininä märkiä unia. Katsele ilmeitä ja ihan tyynenrauhallisesti luettelet lisää vikoja, sitä mukaa kuin naama vääntyy väärään asentoon. Sen jälkeen marssit värjäämään tukkasi ruskeaksi ja puet päälle ne housut joita mies eniten inhoaa, ja hymyilet kauniisti miehelle touhujesi lomasta. :saint:

Näin miekin tekisin. :kieh:

taas täällä käsketäänheittämään pihalle tosta vaan. kuinka moni oikeasti heittäis tuossa tilanteessa oman miehen mäkeen jos sydämestäsi häntä rakastaisit?

Yhteistyössä