Siis tää on ihan uskomatonta: ekan kerran ajattelin että raskauden jälkihormonien piikkiin menee. Mutta nyt ei kyll mee enää. Pistettiin heti kohta synnytyksen jälkeen mun päähän väri, siis ihan kampaaja laittoi kampaamo värin, joka oli mustanruskea, siis sellainen äärettömän tumma ruskea. Ei mennyt kuin ilta, niin alkoi punainen puskea läpi siitä väristä, jouduttiin värjään uusiksi. Sen jälkeen on laitettu mustaa, se on ainoa mikä on pysynyt. No nyt sitt kokeiltiin uusiksi taas sitä hyvin tummaa ruskeaa, ja sekoitettiin vielä vähän sellasta oikein kylmää violettia joukkoon, että pysyis se punakkuus poissa: toissapäivänä, ja tänään jo oli ihan punanen tää tukka. Samoin miehellä (sama väri, sama aika) mutta se onkin punapigmenttinen ihan oikeastikin, luonnostaan, siskonsa on ihan porkkana. Mutt eihän se nyt kosketuksesta tartu!!! |O
No tänään vedettiin taas sitten mustaksi, se kun näyttää olevan ainoa mikä pysyy...
Oonko mä nyt loppuelämäkseni mustatukkaiseksi tuomittu?
No tänään vedettiin taas sitten mustaksi, se kun näyttää olevan ainoa mikä pysyy...
Oonko mä nyt loppuelämäkseni mustatukkaiseksi tuomittu?