hiusongelmaa pukkaa, apua kaivataan..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiusongelmainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiusongelmainen

Vieras
...eli hiustenlähtö on melkoista, tosi ohuet hiukset jo ihan luonnostaankin ja jotain poppakonsteja olisin jo valmis kokeilemaan mutta onko jollain kokemusta jostain toimivasta??

Paljon on markkinoilla tuotteita, luontais ja vähemmän luontais ja niihinkin saa euron poikineen uppoamaan jos ei muutaman kokeilun jälkeenkään ole apua löytynyt. Puhumattakaan kuinka paljon lisää hiuksia on sinä aikana karissut pois.

Ketään saman ongelman kanssa painineita, avun löytäneitä? Help Me!!!!!
 
Mulla Priorin-kapselit vähensivät hiustenlähtöä roimasti, ja uuttakin tukkaa on kasvanut. Ostin siis sellaisen 90 kpl purkin ja vetäisin sen kuukauden tehokuurina (2 aamulla, 1 illalla). Oon sittemmin aina muutaman kuukauden välein toistanut kuurin. Tukka on ollut hienossa kunnossa.
 
Kiitos vinkeistä, jos niistä apua löytyisi, täytynee tutustua tarkemmin.

Jotenkin ei tätä ongelmaa viitsisi ensimmäiseksi tuonne terveyskeskukseen kertoilla vaan yrittäisi kotikonstein...
Jos ei mikään muu auta, voisi lääkäriltäkin kysyä mutta tuntuu se lääkäriajan saaminen niille oikeasti sairaillekin olevan kiven alla niin oma ongelma tuntuu aika vähäpätöiseltä, lääkärin ajan tuhlaukselta :(
 

Yhteistyössä