H
hiusongelmainen
Vieras
...eli hiustenlähtö on melkoista, tosi ohuet hiukset jo ihan luonnostaankin ja jotain poppakonsteja olisin jo valmis kokeilemaan mutta onko jollain kokemusta jostain toimivasta??
Paljon on markkinoilla tuotteita, luontais ja vähemmän luontais ja niihinkin saa euron poikineen uppoamaan jos ei muutaman kokeilun jälkeenkään ole apua löytynyt. Puhumattakaan kuinka paljon lisää hiuksia on sinä aikana karissut pois.
Ketään saman ongelman kanssa painineita, avun löytäneitä? Help Me!!!!!
Paljon on markkinoilla tuotteita, luontais ja vähemmän luontais ja niihinkin saa euron poikineen uppoamaan jos ei muutaman kokeilun jälkeenkään ole apua löytynyt. Puhumattakaan kuinka paljon lisää hiuksia on sinä aikana karissut pois.
Ketään saman ongelman kanssa painineita, avun löytäneitä? Help Me!!!!!