Hiustenvärjäyksestä... äkkiä help!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HELP!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HELP!

Vieras
Olen värjäämässä hiuksiani nyt. Olin jo aiemmin ostanut paketin kastanjanruskeaa värjäysainetta. Eilen kuitenkin aloin miettimään, pitäisikö kuitenkin ostaa toinenkin paketti, koska hiukseni ovat kasvaneet viime värjäyskerrasta. Ne on nyt n. 7cm yli olkapään.
En kuitenkaan mistään löytänyt enää samaa sävyä samalta valmistajalta, joten ostin sitten kaakaonruskean.

Nyt mietin uskaltaako kuitenkaan sekoitella hiuksiin molempia sävyjä (tasaisesti vuoronperään)??? Sävyt ovat saman valmistajan ja sama tuotemerkki (Garnier natural & easy) ainoana erotuksena, että kastanjassa on hieman punapigmenttiä, kaakossa ei juurikaan. Minun silmääni kumpikaan ei ole toista tummempi/ vaaleampi.
Ai niin ja sitten uudistuksen myötä (jolloin tuo kastanjasävykin jäänyt pois??) toinen väriaineista on mousse ja toinen (kastanja) perinteinen..
 
Mä olen AINA sekoittanut saman merkin tummanvaaleaa ja kastanjaa puolet ja puolet ja sillä värjännyt tukkaani. Mutta ne olleet samantyyppisiä (ei mousse toinen). Ja olen sekoittanut ne jo siinä pullossa. Ei ne tukassa sekoitu tasaisesti.
 
Nii-i... sitä mietinki ku toinen on mousse ja toinen ei :/
Hiukset on edellisellä kerralla värjätty tuolla kastanjalla, mutta siitä on jo aikaa; tyvikasvua on noin 7cm. Oma hiustenväri on tumma maantienharmaa tai jotain sinne päin (ei vaaleat)
 
Ongelma ratkesikin jo... luin vähän tarkemmin tota ohjetta ja siinä sanotaan; "jos hiuksesi ovat pidemmät kuin olkapäille, suosittelemme 2 pakkausta ENSIMMÄISELLÄ käyttökerralla"
Mullahan on hiuksissa pohjalla jo toi kastanja, joten eiköhän toi yks riitä, enkä sekottele mitään :D
 

Yhteistyössä