H
HELP!
Vieras
Olen värjäämässä hiuksiani nyt. Olin jo aiemmin ostanut paketin kastanjanruskeaa värjäysainetta. Eilen kuitenkin aloin miettimään, pitäisikö kuitenkin ostaa toinenkin paketti, koska hiukseni ovat kasvaneet viime värjäyskerrasta. Ne on nyt n. 7cm yli olkapään.
En kuitenkaan mistään löytänyt enää samaa sävyä samalta valmistajalta, joten ostin sitten kaakaonruskean.
Nyt mietin uskaltaako kuitenkaan sekoitella hiuksiin molempia sävyjä (tasaisesti vuoronperään)??? Sävyt ovat saman valmistajan ja sama tuotemerkki (Garnier natural & easy) ainoana erotuksena, että kastanjassa on hieman punapigmenttiä, kaakossa ei juurikaan. Minun silmääni kumpikaan ei ole toista tummempi/ vaaleampi.
Ai niin ja sitten uudistuksen myötä (jolloin tuo kastanjasävykin jäänyt pois??) toinen väriaineista on mousse ja toinen (kastanja) perinteinen..
En kuitenkaan mistään löytänyt enää samaa sävyä samalta valmistajalta, joten ostin sitten kaakaonruskean.
Nyt mietin uskaltaako kuitenkaan sekoitella hiuksiin molempia sävyjä (tasaisesti vuoronperään)??? Sävyt ovat saman valmistajan ja sama tuotemerkki (Garnier natural & easy) ainoana erotuksena, että kastanjassa on hieman punapigmenttiä, kaakossa ei juurikaan. Minun silmääni kumpikaan ei ole toista tummempi/ vaaleampi.
Ai niin ja sitten uudistuksen myötä (jolloin tuo kastanjasävykin jäänyt pois??) toinen väriaineista on mousse ja toinen (kastanja) perinteinen..