K Kettu Vieras 01.02.2006 #4 Jos ei seurani kelpaa niin kipitän muualle. Heiluttaa häntä ja lähden....
K Kissa Vieras 01.02.2006 #7 Töykeäkö muka olen jos en huomannut viestiäsi? Sitä mieltä kun kerran olet, niin siedätkin kadota. Turhista syytöksistä häviä siitä...
Töykeäkö muka olen jos en huomannut viestiäsi? Sitä mieltä kun kerran olet, niin siedätkin kadota. Turhista syytöksistä häviä siitä...
P Päivänpiristäjä Vieras 01.02.2006 #8 hmm.. moi kisu mistäs aihepiiristä ruvetaan jutustelemaan... mulle käy kaikki.. silittää kisua...
K Kissa Vieras 01.02.2006 #10 Onpas täällä harvakseltaan tänään väkeä... Ei silti löytyis yhtään miestä mua piristämään...?
K Kissa Vieras 01.02.2006 #11 Susi..? Joku... No jaa.. Ilmeisesti ei. Häivyn kaiketi leikkimään yksin...
S Susi Vieras 01.02.2006 #14 Kyllä se musta siltä kuulosti että mua kutsuit Et siis pystynyt olemaan ilman minua kuten arvasin=) Mitäs mä, tuhmia ajattelen=))
Kyllä se musta siltä kuulosti että mua kutsuit Et siis pystynyt olemaan ilman minua kuten arvasin=) Mitäs mä, tuhmia ajattelen=))
K Kissa Vieras 01.02.2006 #15 Emmä sillä, pystyn ilman sua olemaan. Mut vaikutat mukavalta, ja yleensä paikalla olevalta..
S Susi Vieras 01.02.2006 #16 Tunnusta nyt vaan pois että tarvit mua Mutta kiitos, ja kyllä säkin ihan mukavalta vaikutat=) Mitäs sulla on mielessä?
Tunnusta nyt vaan pois että tarvit mua Mutta kiitos, ja kyllä säkin ihan mukavalta vaikutat=) Mitäs sulla on mielessä?
S Susi Vieras 01.02.2006 #18 Vai sellaista se tuhma narttu puuhailee Jos olisin siellä niin saisit jotain muutakin kuin pelkkää dildoa..
Vai sellaista se tuhma narttu puuhailee Jos olisin siellä niin saisit jotain muutakin kuin pelkkää dildoa..
S Susi Vieras 01.02.2006 #20 Vai sellaista se tuhma narttu puuhailee Jos olisin siellä niin saisit jotain muutakin kuin pelkkää dildoa..
Vai sellaista se tuhma narttu puuhailee Jos olisin siellä niin saisit jotain muutakin kuin pelkkää dildoa..
K Kissa Vieras 01.02.2006 #21 Mitäs pikku susi tekis jos löytäis mut sängystä tyydyttämästä itteäni..?
S Susi Vieras 01.02.2006 #22 Sori tuli vanha viesti=) Saisit vaikka mitä, mutta en tiedä olisiko sussa tarpeeksi narttua=)
S Susi Vieras 01.02.2006 #24 Mä en kuule pelkää mitään, en ainakaan sinua=) Mutta sä kyllä saattaisit pelästyä, kun tulisin ja kaivaisin esiin mustan nahkaisen kaulapannan ja talutushihnan sua varten..
Mä en kuule pelkää mitään, en ainakaan sinua=) Mutta sä kyllä saattaisit pelästyä, kun tulisin ja kaivaisin esiin mustan nahkaisen kaulapannan ja talutushihnan sua varten..
K Kissa Vieras 01.02.2006 #25 Vois kyllä olla. vaikka mä kissa olenkin, ei mua mihinkään pantaan ja talutushihnaan laiteta. Eiks je?
Vois kyllä olla. vaikka mä kissa olenkin, ei mua mihinkään pantaan ja talutushihnaan laiteta. Eiks je?