hmm..jatkuvat fb päivitykset..mitä ootte mieltä tälläsesta..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla on yks tuttu joka kirjottaa joka päivä facebookin monta kertaa päivässä tyyliin näin: seuraavaksi laitan lapset päikkäreille..sitten tunnin päästä sinne on kirjotettu tyyliin:lapset heräs päikkäreiltä jos sitten laittais välipalaa..seuraava päivitys on hetken päästä kun hän kertoo että aikoo seuraavaksi laittaa ruokaa,illalla kirjoittaa jaahas pitäis laittaa lapset nukkumaan..ja sen jälkeen taas kertoo mitä meinaa tehdä nyt kun lapset nukahtaneet..ja tätä jatkuu..joo kaikki tekee niin kuin haluaa,mutta onko tommonen yleistäkin?! mun mielestä vähän hassua että pitää oikeesti joka käänteessä kirjoittaa mitä seuraavaksi tekee ja mitä lapset tekee..kas kun ei kerro joka kerta kun käy kusella..

Miten voin laittaa niin ettei ne päivitykset näy? ja näkeekö tää toinen että oon piilottanut sen viestit? en viitti kokonaan poistaa,ettei loukkaannu

Kun meet hänen sivulleen, niin siellä ylhäällä on nappula, josta sitten avautuu valikko ja siellä on mahdollisuus valita "näytä uutisissa" / "älä näytä uutisissa" tai jotenkin vastaavasti. Voit lukea päivitykset vain kaverin seinältä sen jälkeen, ne eivät näy yleisessä "uutisvirrassa"

Kaveri on selvästi yksinäinen ja kaipaa kontakteja.

Niin,on sillä mies ja liuta lapsia,että en sitten tiedä..vaikka voihan sitä olla parisuhteessakin yksin..mutta en usko sitä tämän ihmisen kohdalta..niin ja kaikille tiedoksi että en tätä tarkottanut mitenkään pahalla tai mitään,kiinnostaisi myös tietää että päivitteleekö muut useaan kertaan päivässä ihan tavallisia juttuja,kuten just päikkärit,ruoka,kauppaan lähtö ja sieltä paluu :)

Ennen: Ajattlen, olen siis olemassa.
Nyt: Olen facebookissa, olen siis olemassa.

Jotkut ihmiset kokevat olevansa olemassa vain alituisten facebook-päivitysten kautta.

En ole facebookissa, en siis ole olemassa.

Mulla on myös yksi tälläinen fb-kaveri,muuten ei niin kavereita olla,joskus harvoin nähdään pari sanaa vaihdetaaan ja siinä se.Mutta joo facebookin ansiosta on käynyt selväksi aina sen koko päivän kulku,kertoo kans ihan kaiken mitä seuraavaksi tekee..enemmän pistää naurattaa..

Mitä pahaa tuossakin nyt on tai edes sellaista että pitää naureskella. Ihan normaaliahan se on, ja toiset päivittelee päivän tapahtumia enemmän, toiset ei ollenkaan. Mua jotenkin ärsyttää sellaiset ihmiset jotka on facessa eivätkä juuri koskaan jos silloinkaan päivitä yhtään mitään. Miksi olla facebookissa jos siellä ei voi mitään kirjoittaa? Kytätä ja naureskella toisten jutuille?
Facebook on monelle vähän niinkuin julkinen päiväkirja. Minusta on vain hyvä että esim. joku yksinäinen kotiäiti saa kirjiottaa päivänsä kulusta. Typerää arvostella muiden päivityksiä. Mitähän ap sitten päivittää vai kirjoittaako mitään?

Minullakin yksi samanlainen fb-tuttu joka ei muuta kerro kuin taaperostaan. Sitten on toinen joka kirjoittaa vain niitä elämän viisauksia kirjoituksia jotka se on kopsanut jostain muilta.

[QUOTE="höh";27594839]Mitä pahaa tuossakin nyt on tai edes sellaista että pitää naureskella. Ihan normaaliahan se on, ja toiset päivittelee päivän tapahtumia enemmän, toiset ei ollenkaan. Mua jotenkin ärsyttää sellaiset ihmiset jotka on facessa eivätkä juuri koskaan jos silloinkaan päivitä yhtään mitään. Miksi olla facebookissa jos siellä ei voi mitään kirjoittaa? Kytätä ja naureskella toisten jutuille?
Facebook on monelle vähän niinkuin julkinen päiväkirja. Minusta on vain hyvä että esim. joku yksinäinen kotiäiti saa kirjiottaa päivänsä kulusta. Typerää arvostella muiden päivityksiä. Mitähän ap sitten päivittää vai kirjoittaako mitään?[/QUOTE]

Juurikin näin, mitä väliä sillä on mitä muut päivittävät sinne?! Olisihan se aika tylsää jos kukaan ei sinne kirjoittelisi?

Ihmettelen myös niitä jotka tietävät kaikista kaiken ja nauravat ja levittelevät muiden tiedoksi toisten päivityksiä ja sitten eivät kuitenkaan itse kirjoita sinne mitään. FB Stalkkerit! :(

[QUOTE="veera";27594853]Minullakin yksi samanlainen fb-tuttu joka ei muuta kerro kuin taaperostaan. Sitten on toinen joka kirjoittaa vain niitä elämän viisauksia kirjoituksia jotka se on kopsanut jostain muilta.[/QUOTE]

Mitä väliä!? Ei sun ole pakko lukea sen päivityksiä?!

Joku kirjoitti, että tuollaisia päivityksiä laittavat ovat muutenkin vähän vajaita. Hmm... Aika pienestä sitä vajaan leiman saa :D Se nyt vaan on semmonen juttu, että elämä on pakostikin lasten ympärillä, jos on monta pientä kotona ja hoidat niitä kotona. Aika pieneksi ne ympyrät muuttuu niinä vuosina. Ja ihmiset tuppaa faceen kirjoittelevan juuri siitä omasta elämästä ja intresseistä. Ja kas kummaa jos kotiäiti päivittää lapsistaan tai niistä pienistä kotiympyröistään! Ne kun on vaan sen elämää juuri nyt. Samoin tekee matkusteluun hurahtaneet ystäväni, aina vaan reissuista uutisia ja seuraavan suunnittelua... Onko nekin vajaita kun aihe aina sama?? Ja joo, ihan joka päivä pläjähtää joku ah kun mieli vetää maailmalle- päivitys :D

Niin ja jotkut ihmiset ei muuten vaan osaa kirjottaa. Voi olla ihan normaali ja mukava ihminen, mutta sitten facebook-päivitykset on jotenkin kökköjä ja ontuvia. Facebook suosii oikeastaan "kynäniekkoja"

kyseessä näyttäisi olevan yksinäinen ja masentunut kotiäiti, joka jumittaa liaaksi kotona ja on aivan näännyksissä mitä tulee sosiaaliseen kosketukseen. luultavasti facebook on hänelle ainut tapa kokea olevansa edes jonkinlainen osa maailmaa. toivoo epätoivoisesti että kaverit kommentoisivat ja välittäisivät hänenkin kuulumisistaan. sens sijaan nämä "normaalit" ihmiset on heti leimaamassa jotenkin vajaaksi.

Yhteistyössä