Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Reipaslaulu , niin karhu väistää B)
niihä ne sanoo...eilenki koirein kanssa iltalenkil puhuin nii et joku vois pitää hulluna...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Reipaslaulu , niin karhu väistää B)
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä sä sitte kaupungissa teet? siellä kaiketi asut? mitä sä sinne maalle kaipaisit?
kaverit ja ihmiset.Ja oikeesti kuten joku tuossa jo mainitsi..ku tää ei oo oma koti.Jos olisin omas koton ni olis vaikka mitä tekemistä....
Kuuluis ees ku naapuri tappelee..mut ku tääl o nii hiljasta...eikä tääl olis nii tylsää jos typykkä olis mukana,mut kun seki siel leirillä...
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:lehtii oon tuol lukenu ja ristikon ostin ja täytelly,käsitöitä en osaa harrastaa,vihaan niitä,maalata en osaa...musiikkia oon radiosta kuunnellu mut kun täällä ei kuulu mitään kivaa...asemat hukassa,jotain iskelmää tulee mutta kun se ei ole oiken mun tyyliä...uimarantaa ei oo lähimain..aurinkoo en ota ku en kestä olla paikoillani moisessa kuumudessa...oon vaikee...Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Leiki olevasi hiljaisuuden retriitillä? Lue kirjoja, täytä sanaristikoita, kuuntele musiikkia, tee käsitöitä, maalaa maisemia? Niin ja käy uimassa ja ota aurinkoa?
Niin näytät olevan! Opettele uusia asioita, tee sellaista, mistä olet aina salaa haaveillut, muttet ole saanut aikaiseksi?
Siitä taitaa olla liikaa vaivaa AP:lle...
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Pyllistä metsän suuntaan: karhu on sen verran kaino eläin, että ei tohdi tulla liki.Perimätieto kertoo tämänkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin jees:Pidä pileet!! Vaik ihan vaan perjantain kunniaks :snotty: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Pyllistä metsän suuntaan: karhu on sen verran kaino eläin, että ei tohdi tulla liki.Perimätieto kertoo tämänkin.
Tuota ei kannata välttämättä tehdä.. saattaapi joku paikallinen eläinasiantuntija innostua kun luulee että majavahan se siellä patoa rakentelee keskelle metsää missä ei ole vettä lähimaillakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja tahmis:menet rohkeasti metsään tai reunamille ja etsiskelet kanttarelleja; niitä jo hiukan on. Tai mä ainakin jos oisin yksin kotosalla eikä mitään riesaa mistään niin avaisin viini- tai siideripullon janojuomaksi ja nauttisin rauhasta.. Töllöttäsin telkkaria, surffailisin netissä, selailisin postimyyntikuvastoja, kitkisin kukkapenkkejä yms. mitä ei lasten aikana oikein voi rauhassa tehdä!
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin jees:Pidä pileet!! Vaik ihan vaan perjantain kunniaks :snotty: :xmas:
juu yksin...pyysin jo oman naapurin tänne mut se on ottanu eikä pääse tulee...ellei saa kyytiä.taksilla tietty pääsee mut se ei oo halpaa lystiä...
Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin jees:Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin jees:Pidä pileet!! Vaik ihan vaan perjantain kunniaks :snotty: :xmas:
juu yksin...pyysin jo oman naapurin tänne mut se on ottanu eikä pääse tulee...ellei saa kyytiä.taksilla tietty pääsee mut se ei oo halpaa lystiä...
Hae sä se? Tai mee vaik meseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maalainen:kyllä maalla on mukavampaa, sä et oo vaan vielä hokannu sitä!
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin jees:Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin jees:Pidä pileet!! Vaik ihan vaan perjantain kunniaks :snotty: :xmas:
Hae sä se? Tai mee vaik meseen![]()
En mä ensää hae ketää,avasin jo kaljan :kieh: :kieh: mesen avaisin mut täl koneel ei oo ja en tod uskalla ladata sitä tähän,toi äiteen ukkeli insinöörimies on ihan pimee tän koneen kaa,kaikista voi tulla virus!Kuvittele.Äitille kyl sanoin et en tuu koiraa vahtii jos en saa konetta käyttää,se anto luvan mut ukol ei saa puhua mitää et oon ollu tässä,sivuhistoria pitää muistaa tyhjentää :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Ehkä ongelma ei olekkaan ympäristö, vaan seura tai paremminkin sen puute![]()