H
huoh
Vieras
synnytyksestä on nyt muutamia viikkoja halut ovat kummasti alkaneet palailla. ärrr. joko valehteli tai sitten ei tiedostanut asiaa itsekään...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:synnytyksestä on nyt muutamia viikkoja halut ovat kummasti alkaneet palailla. ärrr. joko valehteli tai sitten ei tiedostanut asiaa itsekään...
Alkuperäinen kirjoittaja Kepsis:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:synnytyksestä on nyt muutamia viikkoja halut ovat kummasti alkaneet palailla. ärrr. joko valehteli tai sitten ei tiedostanut asiaa itsekään...
älä kaiva tappelua, joka vanhoja muistaa jne....
Olisiko ollut parempi sanoa sitten suoraan "joo sää oot kuin rantautunut ryhävalas jolla on elefantin jalat ja lehmän utareet, ei tod nyt kiinnosta"
Alkuperäinen kirjoittaja e:Ehkä ei tiedostanut itsekään, alitajuinen juttu? Tai sitten ei vaan halunnut loukata sua. =)
Alkuperäinen kirjoittaja e:Täällä ois rv28 menossa ja seksiä ollut varmaan max. 5 kertaa koko raskauden aikana. Eli siis vähän. En usko, että se on varsinaisesti siitä kiinni, että mies mua nyt ihan rumana ja oksettavana mahoineni pitäis vaan siitä, että sitä vauvaa on hirveen hankala unohtaa siinä kun se maha on edessä. Ja täytyy sanoa, ettei mullakaan hirveesti haluja nostata se, että kokoajan miettii, että vauva on lintassa..Ja kun ne asentovaihtoehdot on aika vähissä ja sekin ainoa mahaa painamaton asento sattuu sit mulla lonkkiin niin koko homma tuntuu kauhean kömpelöltä..
Alkuperäinen kirjoittaja doolia:Meillä miehen halut hävis melkein samantien kun tiesi minun olevan raskaanaLoppuvaiheessa tunsin olevani todella spitaalinen kun ei edes pitkällä tikulla koskenut minua. Pyysin vain hieromaan jalkoja kun ne olivat todella kipeät ja ei edes sitä uskaltanut tehdä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja +:ihan vaan mielenkiinnosta utelen, osallistuuko miehenne lasten hoitoon ym...?
Alkuperäinen kirjoittaja n:Meillä oli sama juttu.. Myöhemmin on sanonu et oli se raskaus syynä. Raskauden loppua kohden kerrat vaan väheni... 1-2krt/2 viikossa. Aika vähän oli meille![]()