hmm...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

:D

Vieras
meidän perheessä on tilanne, että minä ja lapsen isä olemme eronneet jo 3vuotta sitten. asumme lähekkäin ja lapsi vierailee paljon isällään.
minulla ja lapsen isällä on uudet elämänkumppanit, olemme kummatkin tahoillamme kihloissa.
lapsi pitää hurjan paljon meidän kummankin avopuolisoista.
puhuu isällään paljon minun miehestäni ja meillä paljon isän avovaimosta.
minusta on hurjan tärkeää että tulisimme kaikki toimeen, mutta tämä uusi avovaimo ei sulata minua.
hän on sanonut, että ei luota minuun, koska aion kuitenkin kieroilla lapseni isän takaisin ymsyms aivan älytöntä.
olen antanut mennä toisesta sisään ja toisesta ulos, mutta hän on vaan näiden vuosien aikana keksinyt mitä oudompia juttuja.
nyt hän on tuomassa lasta heidän luotaan yökylästä minun luokseni ja minä ajattelin pokkana pamauttaa hänelle, että keitin juuri kahvit, tule sisään...
katsotaan mitä sanoo..

hyvä idea!
ehkä jos juttelette ihan kahden kesken, niin ymmärtäisi, ettet ole entisen miehesi perässä. Jotkut naiset ovat perusluonteeltaan sen verran mustasukkaisia, että vaikka kukaan ei siihen mitään syytä antaisikaan, niin pyörii mielessä kummat mielikuvat. Ja varmaan ex-miehesi uusi nainen saattaa olla mustasukkainen siitä, että teillä on yhteinen lapsi, joka on kuitenkin aika suuri ja sitova asia, vaikka erossa olisikin, jos heillä ei yhteisiä lapsia ole.

Kiva lukea, että joku jaksaa tällaiseen tilanteeseen suhtautua kerrankin järjellä. Toivottavasti entisen miehesi uusi kihlattu tulee puolitiehen vastaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
no avovaimoo!!! toivottavasti nyt sit sais sen kubvan että olet onnellinen nykyiseen elämän tilanteeseesi ja etkä haluu ex:ää takaisin...

hyvä idea! jos se vetää herneet siitäkin niin se on idiootti. mutta oletpa yrittäny kuitenkin. b =) d just noin se kuuluu mennä. juttelemalla asiallisesti! :flower:

toi pojan ja kysyin miten on syönyt ja nukkunut? todella harvasanaisesti vastaili.
sanoin sitten, että mulla on tuolla tuoretta kahvia, et tulisitko kahville (tai teetäkin saa), mut tää vaan mulkas mua ja lähti menee ja huusi mennessää et kauhee kiire..
hohhoijaa.
no, olenpa ainakin yrittäny, en kyllä ymmärrä miksei se nainen voi käyttäytyä mua kohtaan samoin kun mun exää ja lasta, koska ilmiselvästi ex ja lapsi hänestä tykkäävät joten ei voi olla paha ihminen...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
toi pojan ja kysyin miten on syönyt ja nukkunut? todella harvasanaisesti vastaili.
sanoin sitten, että mulla on tuolla tuoretta kahvia, et tulisitko kahville (tai teetäkin saa), mut tää vaan mulkas mua ja lähti menee ja huusi mennessää et kauhee kiire..
hohhoijaa.
no, olenpa ainakin yrittäny, en kyllä ymmärrä miksei se nainen voi käyttäytyä mua kohtaan samoin kun mun exää ja lasta, koska ilmiselvästi ex ja lapsi hänestä tykkäävät joten ei voi olla paha ihminen...

höh! :(
taitaa olla sen verran mustasukkainen että lopettaa vasta sit kun löydät uuden miehen. :|

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
hohhoijaa.

taitaa olla sen verran mustasukkainen että lopettaa vasta sit kun löydät uuden miehen. :|

et siis lukenut mun aloitusta?
mulla on mies, ollaan kihloissa ja asutaan yhdessä, ollaan menossa naimisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
hohhoijaa.

et siis lukenut mun aloitusta?
mulla on mies, ollaan kihloissa ja asutaan yhdessä, ollaan menossa naimisiin.

no voi anteeks. meni ihan multa ohi. :whistle: :D

no sit ei kannata enää vaivautua. ei se tuu ikinä olemaan ystävällinen sulle. :/ jotkut ei vaan hyväksy sitä että toisella on ollu elämä jo aikasemmin.

mun mielestä vaan hirvittävän perseestä, että aikuinen ihminen ei lapsen vuoksi voi olla väleissä.
ollaan seurusteltu exän kanssa kumpikin uusien kumppaneidemme kanssa kolmisen vuotta ja koko tänä aikana tänään oli toinen kerta kun avovaimo ja minä ollaan tekemisissä pojan asioissa.

Yhteistyössä