Onko kukaan nyt tilannut sieltä ihan viime aikoina ja saanut tavarat ja laskut ym. ihan ok? Onkohan ne niitten ongelmat jo selvinny?!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja onni:mitään muuta olekaan kuin ongelmia. En onneksi tilaa sieltä joululahjoja enkä muuten mitään muutakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mulla on juuri parhaillaan laskutuksen kanssa ongelmia.. laittoivat perintään sellaiset laskut jotka jo maksettu.No huomenna selvittelen asioita kuluttaja-asiamiehen kanssa ja perintä yrittää selvittää miksi laskut laitettu sinne vaikka ne jo maksettu.
Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkunenn:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mulla on juuri parhaillaan laskutuksen kanssa ongelmia.. laittoivat perintään sellaiset laskut jotka jo maksettu.No huomenna selvittelen asioita kuluttaja-asiamiehen kanssa ja perintä yrittää selvittää miksi laskut laitettu sinne vaikka ne jo maksettu.
Mun mummolla oli mennyt perintää lasku ja soitti sinne perintään sitten, sit ne sano että hobbari on vetäny pois sen sieltä :saint: