Hobby Hallista vielä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karkkinaama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ei ole ollut laskutuksessa mitään ongelmia koko aikana.
Lähinnä Hobbarissa on ärsyttänyt se, että niillä on aina tuotteet loppu. Jos vaikka kuvasto on juuri tipahtanut postiluukusta ja näppäilee tilauksen, niin tuotetta ei sitten enää saakaan (paitsi EHKÄ joskus hamassa tulevaisuudessa...)

Mulla on juuri parhaillaan laskutuksen kanssa ongelmia.. laittoivat perintään sellaiset laskut jotka jo maksettu.No huomenna selvittelen asioita kuluttaja-asiamiehen kanssa ja perintä yrittää selvittää miksi laskut laitettu sinne vaikka ne jo maksettu.

Mulla on tullut tuotteet lähes aina hyvissä ajoin, laskut olen maksanut, eikä niistä ole syntynyt mitään ongelmia. MUTTA PRKL ei toimi tuo rahaliikenne sieltä tänne päin niin hyvin. 1,5 kuukautta sitten palautin tuotteen, josta ei vieläkään ole kuulunut rahoja takaisin!!!!

Mulla myös jo 2 kertaa kokemus, että olen tehnyt samana päivänä tilauksen, kun esite on tullut kotiin ja siltikin ainakin osa tuotteista ollut loppunut eikä tosiaan tietoa milloin tulee. Viimeksi tilasin 2 joululahjaa lapsille ja eilen niistä tuli toinen, toisesta ei tietoa tuleeko milloin vai tuleeko ollenkaan... Lasku ei vielä tullut. Laskut mulla on tainneet kuitenkin tähän asti olleet oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Mulla on juuri parhaillaan laskutuksen kanssa ongelmia.. laittoivat perintään sellaiset laskut jotka jo maksettu.No huomenna selvittelen asioita kuluttaja-asiamiehen kanssa ja perintä yrittää selvittää miksi laskut laitettu sinne vaikka ne jo maksettu.

Mun mummolla oli mennyt perintää lasku ja soitti sinne perintään sitten, sit ne sano että hobbari on vetäny pois sen sieltä :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkunenn:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:

Mun mummolla oli mennyt perintää lasku ja soitti sinne perintään sitten, sit ne sano että hobbari on vetäny pois sen sieltä :saint:

No niin munkin laskut pitää pois vetää,koska mulla on niistä laskuista kuitit tallella.

Yhteistyössä