Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja reps:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Ei ole turha purnata, mutta kannatta kuitenkin päivittää veljen tiedot siitä, mitä olette ajatelleet tehdä vauvanvarusteillenne!
No mutta sen takia ihmettelinkin tuota hoitopöytä juttua, kun minä nimenomaan sanoin jo aiemmin useampaan kertaan, että en ole varma halukkuudestani myydä sitä.
Tuollahan kirjoitit että et ole varma halukkuudestasi mutta myöhemin kirtoitit että olet sanonut että et myy. Että ehkä sun pitäis nyt päättää mitä teet. Ei taida veljesi kovin väärässä olla kun sanoi sulle että kuitenkin kuukauden päästä sitten olet halukas myymään.
Niin minä en ole sanonut sanatarkasti samalla tavoin heille, joka kerta kun asiasta on puhuttu, mutta joka kerta olen sanonut jotain sellaista että en ole myymässä. Ihan ekalla kerralla sanoin, että en ole varma haluanko vielä luopua. Sen jälkeen olen sanonut jotain sellaista, että en ole myymässä tms. Mutta joka kerta siis sama viesti. Ja nyt yhtäkkiä se olikin heidän hoitopöytänsä.
He haluavat sitä pöytää todella paljon ja kun sanoit ettet ole varma haluatko vielä luopua sai heidät ajattelemaan, että harkitse ja sitten olet sanonut kauniisti, että et ole oikein myymässä, sellaisella tavalla jolla läheisille puhutaan.
Mutta sinun pitää tehdä se selväksi. Seuraavalla kerralla kun olet juttusilla, kerrot, millaisia suunnitelmia sinulla on pöydän varalle. Kerrot, että siitä tulee hieno lipasto ja tarvitsette sitä ja et missään tapauksessa myy sitä, et heille etkä kellekään vieraalle.